Minulle sattui todella nolo tapaus nuorena.
Olin kauan ollut pihkassa yhteen näyttelijään, joka sillä hetkellä oli näyttelijänä kaupungiteatterissa (Hyvin tuntematon muualla kuin kyseisessä teatterissa). Ystäväni asui kyseisen kaupungin lähellä, ja menin häntä tapaamaan. Samalla sitten pääsin kyseiseen teatteriin.
No ei siinä mitään, onnesta soikeana katsoin esityksen loppuun. Ystäväni miehen oli tarkoitus tulla minut sieltä hakemaan, en ollut koskaan ollut siinä kaupungissa enkä omistanut autoa, joten en olisi päässyt sieltä mihinkään saati edes uskaltanut lähteä harhailemaan.
Ystävän miestä ei sitten näkynyt, soittelin ja soittelin ystävälleni ja kylmäkin oli. Lopulta sain ystäväni kiinni ja hän sanoi että nyt on joku "tilanne" päällä mutta mies kyllä tulee. Siinä sitten värjöttelin pihalla vielä ties kuinka kauan, alkoi tulla pimeä ja olin aivan paniikissa siinä yksin istuessani vieraassa paikassa.
Yhtäkkiä takaani kuuluu ääni "onko jokin hätänä?" Eiköhän h*lvetti tämä näyttelijä seiso selkäni takana. Ilmeeni oli varmasti näkemisen arvoinen, menin aivan shokkiin. En muista oikein yhtään mitä hän puhui, jotain sellaista että oli huomannut että olin siellä aika kauan istunut. Hän oli tietysti jäänyt teatterille vielä esityksen jälkeen. En saanut suustani mitään muuta kuin jotain "öööö" ja sitten räjähdin nauramaan. Tämä näyttelijä katsoi aika hitaasti, tuumasi vain jotain "sano jos voidaan jotenkin auttaa" ja meni pois. Voi luoja että hävetti!!
Olin mahdottoman nuori silloin ja hänen silmissään varmaan näytin aivan kakaralta. Varmaan luuli että joku on unohtanut lapsensa sinne pihalle