Sopimattomin tilanne missä olet alkanut nauraa?

• Viestiketjun aloittaja Purple
  • Ensimmäinen viesti
Nolo
Asuin aikoinaan kämppiksenä biabetestä sairastavan ystäväni kanssa.
Yhtenä aamuna sitten hänellä oli joku insuliinishokki tai mikä lie, hän käyttäytyi aivan omituisesti.
Hänellä oli housut väärinpäin jalassa, hän heitti murokulhon roskiin ja kaatoi murot pöydälle, ei löytänyt maitoa jääkaapista ja ties mitä.
Tilanne oli kuin suoraan jostain sketsistä, minä en saanut sanaa suustani vaan vahtasin ystävääni lusikka suussa kun hän palloili edestakaisin. Minua alkoi aivan mahdottomasti naurattaa kun olin itse niin väsynyt ja hekotin siinä sitten aikani kunnes tajusin toimia ja etsin ystäväni insuliinit ja tilanne rauhoittui.

http://www.youtube.com/watch?v=KIk26JT4XDY

8-vuotias Albin tuossa soittaa Martin-juontajalle ja kertoo pilasta, jonka hänen piti tehdä Karin-nimiselle tytölle. Albinin piti soittaa Karinille ja sanoa, "Hei, täällä on Svullo, naidaanko?", mutta hän käyttikin omaa nimeään. Martinin riemua ei vähennä se, että Karin on Albinin kanssa samalla luokalla.

Martin pystyi joten kuten jatkamaan työtään, toisin kuin tämä uutisenlukija, joka repeää lapselle, joka rääkyy päin toisen lapsen naamaa päiväkodissa:

http://www.youtube.com/watch?v=j9r3H6O9RYw

Millipidetär
Olin lukio aikana kuunetelemassa maisraatissa esitelmää heidän palveluistaan ja toiminnastaan. Esittelijänä toimi n. 50-vuotias mies henkilö joka joka lauseen lopussa ikäänkuin kiljahti tai ääni nousi... oli niin huvittavan kuuloinen että koulukaverin kanssa meinattiin kuolla nauruun, ihan kamala tilanne kun istuttiin ihan sen edessä eturivissä...hävetti ihan hirveästi mutta ei sille naurulle voinut mitään

vieras
Ristiäisissä sylikummilla alkoi räkä valumaan, eikä voinut sitä pyyhkiä kun vauva oli sylissä. Minä seisoin vieressä, ja tyrskitytti ihan hirveesti, kun räkävana valui ulos, ja tämä yritti vaivihkaa turskauttaa sitä takas sisälle. Hirvee tuhina ja tutina. Leuka oli rinnassa kiinni ja sieltä mulkoili pappia...

omissa häissäni, aloin nauraa sillä hetkellä kun käveltiin alttaria kohti ja näin siskoni jonka silmät punertu hetkessä ja kyyneleet alkoi valumaan, purin huultani alttarille asti, sitten kuulin äitini nyyhkäisyn ja repesin :ashamed: äänettömästi nauroin koko seremonian ajan, pappi koitti välillä katsoa tuimasti vaikak sitäkin hymyilytti kovasti.. vieraat päätteli hartioiden hytkymisestä että mä itkin :D

kesken suuseksin olen 2 kertaa revennyt... ekan kerran kun taustalla pyöri pasila dvd ja siinä tuli sellanen kohta missä se vanha poliisi karjaisi JUMALAUTA jne. niin mä repesin ihan totaalisesti.. olin pidätellyt naurua jo jonkun tovin siinä vaiheessa :ashamed:

ja toisen kerran kun multa pääs niitä "pimppa pieruja" ja koitin kovasti keskittyä kunnes tuli järkyttävän kova sellainen ja mä repesin ihan totaalisesti, mies aluks katto pahasti mutta sitten sekin alkoi nauramaan :D :D

Kaupan kassalla olin unohtanut punnita perunat, myyjälle tokaisin että ne oli niitä van kokkeja (Van Gogh lajike), voitte siis vaan kuvitella miltä tuo van kokki kuullostaa ihmisen suusta jolla on älyttömän huono englannin kielentaito. :ashamed: Sillon mä nauroin ja pahasti, mä en pystynyt lopettamaan nauruani.

vieras
koulussa (aikuiskoulutus) jouduttiin kaverin kanssa pitämään esitelmä isolle yleisölle ja juhlasali oli täynnä opiskelijoita. osa esitelmästä oli otettu suoraan copy-pastella netistä, eikä sitä ehditty lukemaan huolella läpi ennen esitystä. luin omaa osuuttani, ja eräs lause oli ihan tajuttoman pitkä, varmaan puoli sivua eikä koko lauseessa ollut päätä eikä häntää. luin, luin ja luin lausetta. kaverini rupesi vieressä hirnumaan, ja lopulta nauroi niin paljon että poistui salista. minä yritin urheasti lukea lausetta loppuun, ja koko ajan nauratti enemmän ja enemmän. lopulta räjähdin valtavaan nauruun ja pinkaisin itsekin salista pois. opettaja jäi hölmistyneenä katsomaan peräämme, ja lopulta pyysi seuraavaa esiintyjää aloittamaan. kyllä hävetti :D

olimme samalla opiskeluporukalla tutustumassa erääseen yritykseen. mies, joka kertoi laitteista, puhui todella hassulla äänellä ja joka toisen sanan välissä rykäisi hevosen hörähdystä muistuttavalla äänellä. tämän samaisen kaverin kanssa purtiin huulta, sitten tirskahdeltiin ja lopuksi paineltiin käytävään nauraa räkättämään. onneksi meitä oli iso porukka siellä tutustumassa, joten en tiedä huomasiko mies meidän poistumistamme.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Rupesi naurattamaan 2½-vuotiaana kuolleen poikani hautajaisissa, kun tajusin, että se kesken pahimman uhmaiän kuolleen lapseni kiukuttelua ei tarvitsi enää kestää ikinä.
sairasta.
mua vastaava tilanne ois itkettäny.

kultahamsteri
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Mulle tuli mieleen, kun kaveri oli ollut kahden miehen kanssa, toinen pani takaapäin ja toiselta otti suihin. Yks kaks alkoi miettimään, että miltähän tää mahtaa näyttää ja räjähti nauramaan. Jätkien pikkuveikat otti nokkiinsa ja lakkasivat toimimasta :LOL:
Yx tyyppi mietti kerran mulle, et pitääkö olla homo, jos miehellä seisoo miehen nähen? EI kaikilla miehillä ainakaan seiso toisen miehen nähden.

hsl
Aikoinaan ylä-asteella pidettiin aamunavausta keskusradion kautta. Ilmeisesti jännitin tilannetta niin, että kun mun vuoro tuli lukea tekstiä, niin aloin nauraa ihan hysteerisesti. Kaverini oli luettava minunkin tekstini loppuun. Ja tietysti nauramiseni kuului siinä kaverini hartaan lukemisen taustalla.

Itsekkin kuulun niihin, jotka ovat nauraneet hautajaisissa, edelleenkin vain toivon, ettei se näy kuvissa/videolla...
Oli appiukkoni hautajaiset, jota en kovinkaan lämmöllä ole muistellut, kuten ei aina miehenikään. Istuttiin siinä kirkon penkissä ja sylissäni oli n. 6kk ikäinen lapsemme. En muista tarkalleen mitä lapsi teki, mutta meinasin revetä siinä muiden itkiessä ja pahasti, miehenikin jo vähän tökki kylkeen.

Niin ja eilen. 7v poikamme ja mieheni heittelivät tennispalloa, tarkoituksena oli osua toiseen... poika meni ison puisen kukkalaatikon taakse piiloon ja mieheni heitti pallon korkean ilmalennon kautta ja se osui suoraan poikaamme, kuului vain kopsaus, onneksi ei sattunut. Äitini kanssa revettiin vieressä ihan totaalisesti. Ja poika vetäsi ihan hirveet herneet siitä että isä osui siihen pallolla ja "voitti". Kolhu itsetuntoon oli hirmu suuri, kun isä oli voittanut ja äiti ja mummo hekottaa vieressä...

hih
Opiskeluaikana olin pankissa kämppikseni kanssa kyselemässä opintolainasta, saatiin aivan hysteerinen kohtaus kaverin kanss, syytä ei sen kummemmin ollut, kuin että vähäiset yöunet oli ollut. Täti yritti selittää ja me vaan naurettiin.. voi apua..
Toinen kerta oli Kelalla, jonne menimme siskoni kanssa, siskoni haki opintotukea, ja tietty saatiin kans kauhee naurukohtaus, ja täti yritti siinäkin selittää, mitä rukseja pitäisi rastittaa ja mitä papereita tarvitaan..eihän me muistettu mitän sen käynnin jälkeen, tais sisko mennä uudelleen, silloin kun tämä nainen ei ollut paikalla..
monia muitakin kertoja on ollut, mulle tekee väsymys aina tepposet. Kouluaikoina vaarsinkin aina alko naurattaan, kun olis pitäny olla hiljaa ja fiksusti.. :)

niisk
Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:
Oman rakkaan mummuni hautajaisissa sekä minä että siskoni saimme hysteerisen naurukohtauksen. Ei pystytty lopettamaan. Olin surusta rikki ja oikeasti itketti. Jotenkin se vain purkautui nauruna.
samat kävi mulle ja siskolle. Mummu oli rakas meille kaikille ja itkettiin paljon. Sitten muistotilaisuuden loppupäässä naurettiin ja itkettiin samaan aikaan eikä kumpikaan pystynyt lopettamaan. Nenäliinoja vaan ojenneltiin toisillemme.

kätilö
Purskahdin kerran töissä nauruun erään synnyttäjän luona. Hän oli tarkkailuhuoneessa odottamassa saliin pääsyä, ja menin hänen vointiaan katsomaan. Huoneessa oli cd-soitin. Sieltä raikui kovalla volyymilla "...täällä tuoksuu sonta vaan, sekin itse tuottamaa, hyvä olla on näin, kuusessa hevon..." ! Eläkeläisiä siis. :D Tilanne vaan oli niin huvittava. Onneksi ei synnyttäjä pahastunut, vaikken pystynyt pidättämään naurua.

blondi
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Kaupan kassalla olin unohtanut punnita perunat, myyjälle tokaisin että ne oli niitä van kokkeja (Van Gogh lajike), voitte siis vaan kuvitella miltä tuo van kokki kuullostaa ihmisen suusta jolla on älyttömän huono englannin kielentaito. :ashamed: Sillon mä nauroin ja pahasti, mä en pystynyt lopettamaan nauruani.
Muuten hyvä mutta se on hollantilainen nimi ja lausutaan van hoh.

Yhteistyössä