Sopiiko härkämies ja kauris hyvin yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hilton

Vieras
Sopiiko härkämies ja kaurisnainen hyvin yhteen,millaisia kokemuksia teillä on?
Vai onko se niin että härkä on itsepäinen jääräpää,joka talloo kauriin jalkoihin mennen tullen&kauriilla ei paljon sana valtaa ole asioissa????
Itsellä on just näin:(

Alkuperäinen kirjoittaja hilton:
Vai onko se niin että härkä on itsepäinen jääräpää,joka talloo kauriin jalkoihin mennen tullen&kauriilla ei paljon sana valtaa ole asioissa????

On itsepäisiä,jääräpäitä,omistushaluisia,tekevät aina oman mielen mukaan asiat jollei niin mene kiukuttelevat monta viikkoa,johtajaluonne aina määräilemässä naispuolisia..

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
No kun on myös se kuumerkki ja nouseva merkki ja pitäisi katsoa koko paletti... Karkeasti sanoen pitäisihän sen toimia kun elementti on sentään yhteinen.

Piika-äiti

Härät tahtoo kiertää monta viikkoa kuin kissa kerma lautasta monta viikkoa ellei nainen ota vähään aikaan yhteyttä niin kummasti sen mielenkiinto alkaa heräileen silloin,mut sillon kun nainen ottaa yhteyttä niin ei paljon härästä kuulu mitään moneen päivään..

Kokeiltu ja todettu että ei todellakaan sovi.

Täällä yksi härkänainen voi kertoa omasta kokemuksestaan, että kyllä kauriin kanssa härkä pärjää, mutta...mutta...me härät ollaan HITON ITEPÄISIÄ JA VOIMAKKAITA ihmisiä.Meissä on kestämistä.

Aurinkomerkki kertoo hyvin vähän, kuumerkki kertois enemmän tunteista, nouseva lisää luonteesta, merkurius ulosannista, venus ja mars rakkauselämästä.. ja horoskoopeissa ei nyt voi suoraan sanoa etteikö joku sopisi toiselle, mieluumminkin niin että kun ymmärtää heikkoudet osaa tulla toimeen paremmin ja oppii toisesta jotakin. Kyllä kauris oppii härän kanssa tulemaan toimeen, mutta karikkokohtia on jotka kaurista häiritsee ja varmaan myös härkää häiritsee toiset asiat kauriissa..

Alkuperäinen kirjoittaja huomioita elämästä:
Härkä on eläinradan uskollisin merkki.

Kauhea jästipää.

TAsainen, tappavan tasianen tunne-elämä.

Yksinkertainen huumorintaju.

Uskollisuutta voidaan tarkastella jos tiedetään henkilön venusmerkki..

Uskotteko tosiaan horoskooppeihin? Mulla ainakin kaikki luonnehoroskoopit on aina menneet päin prinkkalaa, enkä todellakaan alkanut miettimään kun mieheni tapasin, sopiiko meidän merkit yhteen..
Hölynpölyä mun mielestä.

eikös se niin ole että kauris sopii härän ja neitsyen kanssa? hitsi kun en muista tuota sivua kuka sopii kenenkin kanssa horoskooppi merkeissä :/

itse olen kauris ja mies on härkä ja todella hyvin on mennyt. 2 asiaa on mitkä meillä ei yhteen käy: mieheni ei osaa tapella ei sitten mistään ja koskaan ei mihinkään lähde vaikka kuinka yrittäis.

Minulla on härkämies ja itse olen vaaka.Härkäni on ihana mutta TODELLA itsepäinen tapaus.Ja hän tuppaa syyttämään muita joka asiasta.Hyvä puoli on se että hän on järkähtämätön kuin kallio ja häneen voi turvata joka asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Uskotteko tosiaan horoskooppeihin? Mulla ainakin kaikki luonnehoroskoopit on aina menneet päin prinkkalaa, enkä todellakaan alkanut miettimään kun mieheni tapasin, sopiiko meidän merkit yhteen..
Hölynpölyä mun mielestä.

Oleko tutustunut astrologiaan tarkemmin.. itse olen lukenut asiaa, vaikken olekaan mikään itseoppinut astrologi vielä, ehkä jonain päivänä kun jaksan ahkerasti asiaa harrastaa. Minusta horoskooppien tunteminen auttaa ymmärtämään kanssaihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
eikös se niin ole että kauris sopii härän ja neitsyen kanssa? hitsi kun en muista tuota sivua kuka sopii kenenkin kanssa horoskooppi merkeissä :/

itse olen kauris ja mies on härkä ja todella hyvin on mennyt. 2 asiaa on mitkä meillä ei yhteen käy: mieheni ei osaa tapella ei sitten mistään ja koskaan ei mihinkään lähde vaikka kuinka yrittäis.

Kauris viehättyy neitsyestä kyllä sillä neitsyt on ahkera ja tarkka mikä sopii kauriin kunnianhimoiseen työteliäisyyteen. Härkä saattaa viehättää siinä, että on turvallinen, järkähtämätön, viileä, mutta tosiaan on myös nuo muut merkit mitkä pitää ottaa huomioon kun tarkastelee yksilöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

Kuris viehättyy neitsyestä kyllä sillä neitsyt on ahkera ja tarkka mikä sopii kauriin kunnianhimoiseen työteliäisyyteen. Härkä saattaa viehättää siinä, että on turvallinen, järkähtämätön, viileä, mutta tosiaan on myös nuo muut merkit mitkä pitää ottaa huomioon kun tarkastelee yksilöä.

juu toki pitää ottaa huomioon, jostakin horoskooppi kirjasta/netti sivulta olen tuon joskus lukenut, siis kuka "sopii" kenenkin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja huomioita elämästä:
Härkä on eläinradan uskollisin merkki.

Kauhea jästipää.

TAsainen, tappavan tasianen tunne-elämä.

Yksinkertainen huumorintaju.

Uskollisuutta voidaan tarkastella jos tiedetään henkilön venusmerkki..

Itsellä on just tälläin että härkämies määräilee mua vieläkin vaikka ei olla yhdessä enään oltu moneen kuukauteen ja koko ajan ollaan pidetty yhteyttä taitaa olla aika pahaa on/off meininkiä nähtävästi..
Meillä on aina jotain sana harkkaa asioista ja hän määräilee mua joka asiassa,jos en tottele se suuttuu välittömästi taidan alla aika pahasti tossunalla..
Tapaillaan aina kun hänelle sopii ja hän päättää kaikista asioista,tähän mennessä olen suostunut oleen hänen tossunalla,kun rakastan häntä niin paljon.
härkä on niin mustasukkainen muista miehistä ja saan kuulla kunniani jos mulla on joku miespuolinen ystävä edes auton kyydissä niin hän ei usko millään että se on vain pelkkä ystävä,sit hän kiukuttelee sen takia monta viikkoa&huutaa mulle.

mutta tosissani olen sitä mielt että siihen ei horoskooppi merkit vaikuta kuka sopii kenenkin kanssa ja millainen luonne ihminen on missäkin merkissä.

Minä uskon että horoskooppi vaikuttaa ihmiseen yksilönä pohjalla. Mutta merkkien yhteensopivuus ei välttämättä ole kiinni jostakin yksittäisestä jutusta vaan mieluumminkin niinpäin, että kun tiedät ja tunnet jonkun merkin heikkoudet osaat tulla toimeen ja ymmärtää puolisoasi, osaat rakastaa sen merkin heikkouksia siinä missä vahvuuksiakin. Itse olen tullut jo 13 vuotta toimeen vesimiehen kanssa joka pohjimmiltaan on kai merkki jota kukaan ei ymmärrä, vähiten vesimies itse eikä vesimies usko horoskooppeihin ollenkaan :D Enkä voi tietenkään empiiriseltä pohjalta sanoa mikä merkki itselle olis paras sillä en ole deittaillut tyhjentävästi kaikki merkkejä. Mutta parhaat seksuaaliset vibat on kyllä saatu skorppareilta ja vaakamiehet osaa koukuttaa minut ja särkeä mun sydämen ja rapu saa mut tuntemaan oloni turvalliseksi.

mutta tosissani olen sitä mielt että siihen ei horoskooppi merkit vaikuta kuka sopii kenenkin kanssa ja millainen luonne ihminen on missäkin merkissä.

Olen lukenut aika paljon tuosta härkä ja kauris horoskoopista ja ne pitävät paikkaansa.
En oikein ymmärrä haluaako tuo kyseinen härkä vielä seurustella minun kanssani vai mitä se meinaa!!
Minusta tuntuu että hänellä olisi vielä jotain tunteita minua kohtaan vaikka hän ei niistä puhukkaan,mut käytös kertoo jo aika paljon.
Kyllä me aina sovitaan jotenkin nuo riidat,nyt viimeksi ostin hänelle ensimmäistä kertaa lepytyslahjan ja hän sanoi ettei se auta asiaa,no kyllähän tuo jonkin verran auttoi kun hän leppyi vähän minulle kai hän näki kuin hänestä välitän vieläkin&olen sen hänelle sanonutkin että rakastan sitä vieläkin.
Hän ei ole puhunut omista tunteistaan mitään tai sanonut mitään kun hänelle kerroin omat tunteeni sitä kohtaan.

Olen lukenut aika paljon tuosta härkä ja kauris horoskoopista ja ne pitävät paikkaansa.
En oikein ymmärrä haluaako tuo kyseinen härkä vielä seurustella minun kanssani vai mitä se meinaa!!
Minusta tuntuu että hänellä olisi vielä jotain tunteita minua kohtaan vaikka hän ei niistä puhukkaan,mut käytös kertoo jo aika paljon.
Kyllä me aina sovitaan jotenkin nuo riidat,nyt viimeksi ostin hänelle ensimmäistä kertaa lepytyslahjan ja hän sanoi ettei se auta asiaa,no kyllähän tuo jonkin verran auttoi kun hän leppyi vähän minulle kai hän näki kuin hänestä välitän vieläkin&olen sen hänelle sanonutkin että rakastan sitä vieläkin.
Hän ei ole puhunut omista tunteistaan mitään tai sanonut mitään kun hänelle kerroin omat tunteeni sitä kohtaan.

no meillä taas härkä mies ihan erimaata kuin sinulla, ei osaa tapella ei edes koskaan ole minulle huutanut :o puhuu tunteistaan ja yllättää monestikkin pienillä lahjoilla/kukilla.en ole tossun alla en todellekaan eikä hän sitä vaatisikaan. miespuolisiakin ystäviä saa olla.

Yhteistyössä