Sokerointi + brasilialainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli minulla ainakin oli ihan kestettävissä toi käsittely..ja kaikista kipein alue oli häpykumpu, muuten ihan ok..Hiukan iho punoitti käsittelyn jälkeen, mutta olipa ihana olo pitkän aikaa kun karvat oli poissa kokonaan : ) Mieskään ei valittanut ainaskaan...; )

Mitäs muuta haluat tietää

tuleeko siinä näppyjä? mulla nimittäin ainakin sheivaamalla tulee mielettömät näpyt eikä ole kivan näköistä :( ja kauan paikat pysyy sileinä, sheivaamisella sänkeä jo toisena päivänä

En kyllä ymmärrä miksi täytyy olla niin karvaton, että tulisi ihana olo-ja muka seksikästä. Vaimo kyllä sheivaa kainalot ja viikset mutta omasta puolestani kelpaa myös "luomukin".

Alkuperäinen kirjoittaja On tehty ja itse hallitsen sokeroinnin..:
Eli minulla ainakin oli ihan kestettävissä toi käsittely..ja kaikista kipein alue oli häpykumpu, muuten ihan ok..Hiukan iho punoitti käsittelyn jälkeen, mutta olipa ihana olo pitkän aikaa kun karvat oli poissa kokonaan : ) Mieskään ei valittanut ainaskaan...; )

Sokeroitko sä kotona? Onnistuuko hyvin itse?

Ei tule näppyjä, ainut että iho saattaa hilseillä hieman, ja onkin hyvä kuoria muutaman päivän päästä iho, voi tietty myös laittaa hieman esim bebanthenia. Paikat pysyy siistinä muutaman viikon, ja karvan kasvu selkeästi vähenee jos käsittely toistetaan 3-4 viikon välein..Karva myös ohenee ja irtoaa helpommin seuraavissa käsittelyissä. Ja jos alkuun jaksaa, niin voi pinseteillä ottaa ensimmäiset muutamat karvat häiritsemästä ; ) Sokeroinnissahan karva poistetaan juurineen, eli karvan täytyy kasvaa alusta saakka, toisin kuin sheivaamisessa karva vain katkaistaan..Suosittelen.. Hintavampaa toki, mutta mikäpä ei maksais...

Alkuperäinen kirjoittaja Turhautunut Mies:
En kyllä ymmärrä miksi täytyy olla niin karvaton, että tulisi ihana olo-ja muka seksikästä. Vaimo kyllä sheivaa kainalot ja viikset mutta omasta puolestani kelpaa myös "luomukin".

maku asia : )

Alkuperäinen kirjoittaja On tehty ja itse hallitsen sokeroinnin...:
Ei tule näppyjä, ainut että iho saattaa hilseillä hieman, ja onkin hyvä kuoria muutaman päivän päästä iho, voi tietty myös laittaa hieman esim bebanthenia. Paikat pysyy siistinä muutaman viikon, ja karvan kasvu selkeästi vähenee jos käsittely toistetaan 3-4 viikon välein..Karva myös ohenee ja irtoaa helpommin seuraavissa käsittelyissä. Ja jos alkuun jaksaa, niin voi pinseteillä ottaa ensimmäiset muutamat karvat häiritsemästä ; ) Sokeroinnissahan karva poistetaan juurineen, eli karvan täytyy kasvaa alusta saakka, toisin kuin sheivaamisessa karva vain katkaistaan..Suosittelen.. Hintavampaa toki, mutta mikäpä ei maksais...

mielummin maksan enemmän kunhan karvat pysyy poissa kun niin haluan. Sheivata ei viitsi joka toinen päivä, kun iho ärtyy ja on se niin vaivalloistakin mukamas. Pitääkin varata aika tuonne brassisokerointiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Juh:
Alkuperäinen kirjoittaja On tehty ja itse hallitsen sokeroinnin..:

Sokeroitko sä kotona? Onnistuuko hyvin itse?

Jotkut sokeroi kyllä itselleen täysin LA kotonakin...mutta valitettavasti itse en ole niin notkea, ja menee kauheaksi sähläykseksi...mutta siis aika naftiksi nykäisen itse silloin tällöin kotosalla..ja välillä sit kaveri ottaa kaikki veks..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?

2dl sokeria
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä

*keitetään tuota mössöä matalalla lämmöllä 15min kokoajan sekoittaen, sokeri ei saa palaa ruskeaksi.
*kaada jäähtymään mikronkestävään astiaan, mössö on tosi kuumaa! älä kosketa..
*kun on jäähtynyt voi mikrossa ihan vähän aikaa kuumentaa sopivan juoksevaksi ja levittää lastalla sen jälkeen OHUELTI iholle karvojensuuntaan. sääret, kainalot, kädet, bikini käy.
*ota puuvillakangaspala (esim. jostain vanhasta paidasta, lakanasta..) ja levitä se sokerimössön päälle, painele ja repäise nopeasti vastakarvaan

Kyl se on ihan ammattilaisten hallussa se turvallisinta..Siinä on tietty tekniikka millä sen karvan saa irtoamaan, ja ei oikeasti oo mikää ihan helppo..kaikki eivät meinaa oppia millään sitä...

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Alkuperäinen kirjoittaja EIks...:
Alkuperäinen kirjoittaja en oikeesti tiedä:
Mikä on brassivahaus?!

No brassi vahaus on vahalla tehty karvanpoisto jossa kärvaa jätetään vain hieman eteen häpykummun päälle...

Brassivahaus on kyllä perinteisesti niin, että kaikki alapää karvat veks.

La on kaikki veks...ainakin sokeroinnissa...kaikilla yleensä väärä käsitys brassista...

Yhteistyössä