V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja On tehty ja itse hallitsen sokeroinnin..:Eli minulla ainakin oli ihan kestettävissä toi käsittely..ja kaikista kipein alue oli häpykumpu, muuten ihan ok..Hiukan iho punoitti käsittelyn jälkeen, mutta olipa ihana olo pitkän aikaa kun karvat oli poissa kokonaan : ) Mieskään ei valittanut ainaskaan...; )
Mitäs muuta haluat tietää
Alkuperäinen kirjoittaja Turhautunut Mies:En kyllä ymmärrä miksi täytyy olla niin karvaton, että tulisi ihana olo-ja muka seksikästä. Vaimo kyllä sheivaa kainalot ja viikset mutta omasta puolestani kelpaa myös "luomukin".
Alkuperäinen kirjoittaja On tehty ja itse hallitsen sokeroinnin...:Ei tule näppyjä, ainut että iho saattaa hilseillä hieman, ja onkin hyvä kuoria muutaman päivän päästä iho, voi tietty myös laittaa hieman esim bebanthenia. Paikat pysyy siistinä muutaman viikon, ja karvan kasvu selkeästi vähenee jos käsittely toistetaan 3-4 viikon välein..Karva myös ohenee ja irtoaa helpommin seuraavissa käsittelyissä. Ja jos alkuun jaksaa, niin voi pinseteillä ottaa ensimmäiset muutamat karvat häiritsemästä ; ) Sokeroinnissahan karva poistetaan juurineen, eli karvan täytyy kasvaa alusta saakka, toisin kuin sheivaamisessa karva vain katkaistaan..Suosittelen.. Hintavampaa toki, mutta mikäpä ei maksais...
Alkuperäinen kirjoittaja kammoa:ja siis se täysposliini on TÖRKEEN näkönen! Yök.
Alkuperäinen kirjoittaja kammoa:ja siis se täysposliini on TÖRKEEN näkönen! Yök.
Alkuperäinen kirjoittaja Juh:Alkuperäinen kirjoittaja On tehty ja itse hallitsen sokeroinnin..:Eli minulla ainakin oli ihan kestettävissä toi käsittely..ja kaikista kipein alue oli häpykumpu, muuten ihan ok..Hiukan iho punoitti käsittelyn jälkeen, mutta olipa ihana olo pitkän aikaa kun karvat oli poissa kokonaan : ) Mieskään ei valittanut ainaskaan...; )
Mitäs muuta haluat tietää
Sokeroitko sä kotona? Onnistuuko hyvin itse?
Alkuperäinen kirjoittaja en oikeesti tiedä:Mikä on brassivahaus?!
Alkuperäinen kirjoittaja EIks...:Alkuperäinen kirjoittaja en oikeesti tiedä:Mikä on brassivahaus?!
No brassi vahaus on vahalla tehty karvanpoisto jossa kärvaa jätetään vain hieman eteen häpykummun päälle...
Alkuperäinen kirjoittaja nih:Alkuperäinen kirjoittaja EIks...:Alkuperäinen kirjoittaja en oikeesti tiedä:Mikä on brassivahaus?!
No brassi vahaus on vahalla tehty karvanpoisto jossa kärvaa jätetään vain hieman eteen häpykummun päälle...
Brassivahaus on kyllä perinteisesti niin, että kaikki alapääkarvat veks.
Alkuperäinen kirjoittaja nih:Alkuperäinen kirjoittaja kammoa:ja siis se täysposliini on TÖRKEEN näkönen! Yök.
Taidat olla joku rämevaja itse.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
Alkuperäinen kirjoittaja kammoa:Alkuperäinen kirjoittaja nih:Alkuperäinen kirjoittaja kammoa:ja siis se täysposliini on TÖRKEEN näkönen! Yök.
Taidat olla joku rämevaja itse.
Ja sinä taasen omaat ihanan musta-valkoisen ajattelutavan. Nice!
Alkuperäinen kirjoittaja nih:Alkuperäinen kirjoittaja EIks...:Alkuperäinen kirjoittaja en oikeesti tiedä:Mikä on brassivahaus?!
Brassivahaus on kyllä perinteisesti niin, että kaikki alapää karvat veks.