mun mielestä sokeroinnissa vedetään myötäkarvaan.Alkuperäinen kirjoittaja nih:2dl sokeriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä
*keitetään tuota mössöä matalalla lämmöllä 15min kokoajan sekoittaen, sokeri ei saa palaa ruskeaksi.
*kaada jäähtymään mikronkestävään astiaan, mössö on tosi kuumaa! älä kosketa..
*kun on jäähtynyt voi mikrossa ihan vähän aikaa kuumentaa sopivan juoksevaksi ja levittää lastalla sen jälkeen OHUELTI iholle karvojensuuntaan. sääret, kainalot, kädet, bikini käy.
*ota puuvillakangaspala (esim. jostain vanhasta paidasta, lakanasta..) ja levitä se sokerimössön päälle, painele ja repäise nopeasti vastakarvaan
Oikea oppinen sokerointihan tehdään myötä karvaan ja on siksikin niin hellävarainen...Alkuperäinen kirjoittaja nih:2dl sokeriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä
*keitetään tuota mössöä matalalla lämmöllä 15min kokoajan sekoittaen, sokeri ei saa palaa ruskeaksi.
*kun on jäähtynyt voi mikrossa ihan vähän aikaa kuumentaa sopivan juoksevaksi ja levittää lastalla sen jälkeen OHUELTI iholle karvojensuuntaan. sääret, kainalot, kädet, bikini käy.
*ota puuvillakangaspala (esim. jostain vanhasta paidasta, lakanasta..) ja levitä se sokerimössön päälle, painele ja repäise nopeasti vastakarvaan
Niin mustakin,, tykkään kyllä että vähän jätetään kummulle.Alkuperäinen kirjoittaja kammoa:ja siis se täysposliini on TÖRKEEN näkönen! Yök.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:mun mielestä sokeroinnissa vedetään myötäkarvaan.Alkuperäinen kirjoittaja nih:2dl sokeriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä
Kuka sen säätää onko oikeaoppinen vai ei? Olen itse lukenut, että egyptiläiset tekivät sen vastakarvaan, jolloin karvat irtosivat helpommin.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:Oikea oppinen sokerointihan tehdään myötä karvaan ja on siksikin niin hellävarainen...Alkuperäinen kirjoittaja nih:2dl sokeriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä
Koko sokerointihan tehdään pelkästään kädellä/sormella, eikä siinä käytetä mitään kankaita/paperi liuskoja apuna...karva flikataan sokerimassalla irti.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mun mielestä sokeroinnissa vedetään myötäkarvaan.Alkuperäinen kirjoittaja nih:2dl sokeriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä
Juur näin : )
No korjaan sitten et kosmetologien tekemä sokerointi...johon he ovat saaneet koulutuksen..on täysin eri asia mitä muinaiset immeiset ovat tehneet...nykyaika on nykyaikaa...Alkuperäinen kirjoittaja nih:Kuka sen säätää onko oikeaoppinen vai ei? Olen itse lukenut, että egyptiläiset tekivät sen vastakarvaan, jolloin karvat irtosivat helpommin.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:Oikea oppinen sokerointihan tehdään myötä karvaan ja on siksikin niin hellävarainen...Alkuperäinen kirjoittaja nih:2dl sokeriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä
Itse asiassa moni kosmetologi käyttää apunaan kankaanpaloja. Se helpottaa työskentelyä niin kotona kuin työpaikallakin ja massan koostumuksella ei ole silloin niin väliä.Alkuperäinen kirjoittaja Kosmetologi:Koko sokerointihan tehdään pelkästään kädellä/sormella, eikä siinä käytetä mitään kankaita/paperi liuskoja apuna...karva flikataan sokerimassalla irti.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mun mielestä sokeroinnissa vedetään myötäkarvaan.Alkuperäinen kirjoittaja nih:2dl sokeriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä
Juur näin : )
Brassi/ la on siin 80-100 ekeeAlkuperäinen kirjoittaja no:paljonkos tällaiset käsittelyt maksaat ja missä niitä tehdään?
Jos oikeasti olisit kosmetologi niin tietäisit kyllä mihin tuo sokerointi perustuu. Juurikin niiden "muinaisten immeisten" keksimään menetelmään.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:No korjaan sitten et kosmetologien tekemä sokerointi...johon he ovat saaneet koulutuksen..on täysin eri asia mitä muinaiset immeiset ovat tehneet...nykyaika on nykyaikaa...Alkuperäinen kirjoittaja nih:Kuka sen säätää onko oikeaoppinen vai ei? Olen itse lukenut, että egyptiläiset tekivät sen vastakarvaan, jolloin karvat irtosivat helpommin.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:Oikea oppinen sokerointihan tehdään myötä karvaan ja on siksikin niin hellävarainen...Alkuperäinen kirjoittaja nih:2dl sokeriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä
Niin no mullehan on oikeastaan aivan sama mitä sää uskot ; ) pääasia että itte tietää..ja en ole väittänyt etteikö muinais immeiset oli toimineet näin..mutta siis nyt on kyse tästä päivästä, ja väitän että myötäkarvaan poistaminen on kivuttomampaa ja hellenpää kuin vastakarvaan tehty karvanpoisto, eli olen henk. koht. sitä mieltä.. Ja yksikään tuntemani kosmetologi joka tekee sokerointia ei käytä kankaita apuna eikä ainakaan tee toimenpidettä vastakarvaan : oAlkuperäinen kirjoittaja nih:Jos oikeasti olisit kosmetologi niin tietäisit kyllä mihin tuo sokerointi perustuu. Juurikin niiden "muinaisten immeisten" keksimään menetelmään.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:No korjaan sitten et kosmetologien tekemä sokerointi...johon he ovat saaneet koulutuksen..on täysin eri asia mitä muinaiset immeiset ovat tehneet...nykyaika on nykyaikaa...Alkuperäinen kirjoittaja nih:Kuka sen säätää onko oikeaoppinen vai ei? Olen itse lukenut, että egyptiläiset tekivät sen vastakarvaan, jolloin karvat irtosivat helpommin.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:Oikea oppinen sokerointihan tehdään myötä karvaan ja on siksikin niin hellävarainen...Alkuperäinen kirjoittaja nih:2dl sokeriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä
Toivottavasti ap sait apua vastauksistani ja tosiaan jos itse täytyisi valita sheivaamisen, vahauksen ja sokeroinnin väliltä, niin ehdottomasti sokerointi!!! Kaikista hellävaraisin ja tehokkain...Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse ainakin olen lukenut "joka paikasta" että tehdään myötäkarvaan
Itse olen parillakin kosmetologilla käynyt ja molemmat käyttivät apuna kangasta. Toinen näistä vetäisi myös vastakarvaan. Ystäväni kokeili Varsinais-Suomessa kosmetologin sokerointi ja hälle vedettiin myös kankaalla. Kaippa nuo sitten ovat suomen ainoat kankaankäyttäjät.Alkuperäinen kirjoittaja Edelleen kosmetologi : ):Niin no mullehan on oikeastaan aivan sama mitä sää uskot ; ) pääasia että itte tietää..ja en ole väittänyt etteikö muinais immeiset oli toimineet näin..mutta siis nyt on kyse tästä päivästä, ja väitän että myötäkarvaan poistaminen on kivuttomampaa ja hellenpää kuin vastakarvaan tehty karvanpoisto, eli olen henk. koht. sitä mieltä.. Ja yksikään tuntemani kosmetologi joka tekee sokerointia ei käytä kankaita apuna eikä ainakaan tee toimenpidettä vastakarvaan : oAlkuperäinen kirjoittaja nih:Jos oikeasti olisit kosmetologi niin tietäisit kyllä mihin tuo sokerointi perustuu. Juurikin niiden "muinaisten immeisten" keksimään menetelmään.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:No korjaan sitten et kosmetologien tekemä sokerointi...johon he ovat saaneet koulutuksen..on täysin eri asia mitä muinaiset immeiset ovat tehneet...nykyaika on nykyaikaa...Alkuperäinen kirjoittaja nih:Kuka sen säätää onko oikeaoppinen vai ei? Olen itse lukenut, että egyptiläiset tekivät sen vastakarvaan, jolloin karvat irtosivat helpommin.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:Oikea oppinen sokerointihan tehdään myötä karvaan ja on siksikin niin hellävarainen...Alkuperäinen kirjoittaja nih:2dl sokeriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä
Ok. No heitä en tunne...ilmeisestikään.. enkä voi ottaa kantaa siihen, se on heidän asiansa...mietin vain, ovatkohan sitten oikeasti saaneet koulutuksen asiaan.. : )Alkuperäinen kirjoittaja nih:Itse olen parillakin kosmetologilla käynyt ja molemmat käyttivät apuna kangasta. Toinen näistä vetäisi myös vastakarvaan. Ystäväni kokeili Varsinais-Suomessa kosmetologin sokerointi ja hälle vedettiin myös kankaalla. Kaippa nuo sitten ovat suomen ainoat kankaankäyttäjät.Alkuperäinen kirjoittaja Edelleen kosmetologi : ):Niin no mullehan on oikeastaan aivan sama mitä sää uskot ; ) pääasia että itte tietää..ja en ole väittänyt etteikö muinais immeiset oli toimineet näin..mutta siis nyt on kyse tästä päivästä, ja väitän että myötäkarvaan poistaminen on kivuttomampaa ja hellenpää kuin vastakarvaan tehty karvanpoisto, eli olen henk. koht. sitä mieltä.. Ja yksikään tuntemani kosmetologi joka tekee sokerointia ei käytä kankaita apuna eikä ainakaan tee toimenpidettä vastakarvaan : oAlkuperäinen kirjoittaja nih:Jos oikeasti olisit kosmetologi niin tietäisit kyllä mihin tuo sokerointi perustuu. Juurikin niiden "muinaisten immeisten" keksimään menetelmään.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:No korjaan sitten et kosmetologien tekemä sokerointi...johon he ovat saaneet koulutuksen..on täysin eri asia mitä muinaiset immeiset ovat tehneet...nykyaika on nykyaikaa...Alkuperäinen kirjoittaja nih:Kuka sen säätää onko oikeaoppinen vai ei? Olen itse lukenut, että egyptiläiset tekivät sen vastakarvaan, jolloin karvat irtosivat helpommin.Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:Oikea oppinen sokerointihan tehdään myötä karvaan ja on siksikin niin hellävarainen...Alkuperäinen kirjoittaja nih:2dl sokeriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko itte tehny tän "sokeriaineen"? Olisko kellään heittää siihen ohjetta?
0,25dl sitruunamehua
0,25dl vettä
ok...no näin kai sitten toimitaan jossain...en voi ottaa enempää siihen kantaa. Itse olen saanut varmaan erilaisen koulutuksen...Alkuperäinen kirjoittaja nora:e-suomessa tehdään kankaanpalan avulla myötäkarvaan.
juu, pientä rohkaisua ilmeisesti kaipasin, huomenna soittelen ajan kosmetologilleAlkuperäinen kirjoittaja Kosmetologi:Toivottavasti ap sait apua vastauksistani ja tosiaan jos itse täytyisi valita sheivaamisen, vahauksen ja sokeroinnin väliltä, niin ehdottomasti sokerointi!!! Kaikista hellävaraisin ja tehokkain...Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse ainakin olen lukenut "joka paikasta" että tehdään myötäkarvaan
brassissa alkkarit jalassa? Anna mun kaikki kestääAlkuperäinen kirjoittaja vielä kysyttävää:voiko tuolla pitää alkkarit jalassa?
juu ei, sokerointi on sen verta "sotkuista" puuhaa, ja muutennii taitaisivat olla pahasti tiellä...Sokeri kuitenkin sotkuisuudesta huolimatta lähtee ihan vaan vedellä poissa...Alkuperäinen kirjoittaja vielä kysyttävää:voiko tuolla pitää alkkarit jalassa?
mutta jos otetaan vaan ns. bikinirajat ja alkkarithan voi heittää roskiin sitten?Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:juu ei, sokerointi on sen verta "sotkuista" puuhaa, ja muutennii taitaisivat olla pahasti tiellä...Sokeri kuitenkin sotkuisuudesta huolimatta lähtee ihan vaan vedellä poissa...Alkuperäinen kirjoittaja vielä kysyttävää:voiko tuolla pitää alkkarit jalassa?