SOKERITOPIKKI

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 23:12 Kyykerö kirjoitti:
Söin tänään vahingossa sokeria

:ashamed:

Niin, leivoin tyttären synttäreille sitä mmf-taikinaa. Se valmistui ja siirrettiin sivuun ja sitten maistoin sormeani. Olin oikeasti ihan järkyttynyt! Enkä niinkään siitä, että sorruin... Vaan siitä, miten hyvältä se maistui.

:snotty:
Voih :hug: .
Niin, miksipä se hyvä maku haihtuisi.Paljon helpompaa mun olisi pidättäytyä esmees jokapäiväisestä silliannoksesta tai veripaltuista... :snotty:
Jokapäiväistä taistelua se on, eikä lopu ikuna. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:11 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 23:12 Kyykerö kirjoitti:
Söin tänään vahingossa sokeria

:ashamed:

Niin, leivoin tyttären synttäreille sitä mmf-taikinaa. Se valmistui ja siirrettiin sivuun ja sitten maistoin sormeani. Olin oikeasti ihan järkyttynyt! Enkä niinkään siitä, että sorruin... Vaan siitä, miten hyvältä se maistui.

:snotty:
Voih :hug: .
Niin, miksipä se hyvä maku haihtuisi.Paljon helpompaa mun olisi pidättäytyä esmees jokapäiväisestä silliannoksesta tai veripaltuista... :snotty:
Jokapäiväistä taistelua se on, eikä lopu ikuna. :/
:LOL: silliannokset ja veripalttu. Kai etsimällä etsiä saisi ihmistä jolle niihin addiktio tulisi :D Hauska juttu.

Mitä on mmf taikina?!
No, varmaan jotain hyvää...
Mä oon kans vähän järkyttynyt nyt vapun ja esikoisen synttäreiden jälkeen...Vaaka meinaa kiriä ylöspäin, vaikken ole yhtään karkkia syönyt... Kaikkea muuta hyvää on ollut kokoajan kaapissa ja luulin olevani vahvempi kiusauksien suhteen, mutta... Hittolainen, nyt taas pitää kaivaa painonvartijalaput tueksi...
Help! Tsemppikään ei olis pahitteeksi! :ashamed: :eek:
(oon siis ollut tiukalla linjalla vuodena alusta ja saanut painoa pois 10,5kg, nyt tosin viimeinen tilanne oli takapakkia tuohon nähden....)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:47 Ippa kirjoitti:
Mitä on mmf taikina?!
Mä oon kans vähän järkyttynyt nyt vapun ja esikoisen synttäreiden jälkeen...Vaaka meinaa kiriä ylöspäin, vaikken ole yhtään karkkia syönyt... Kaikkea muuta hyvää on ollut kokoajan kaapissa ja luulin olevani vahvempi kiusauksien suhteen, mutta... Hittolainen, nyt taas pitää kaivaa painonvartijalaput tueksi...
(oon siis ollut tiukalla linjalla vuodena alusta ja saanut painoa pois 10,5kg, nyt tosin viimeinen tilanne oli takapakkia tuohon nähden....)
Sama vika Rahikaisella.10 lähtenyt ja nyt vaaka on rikkoutunut! :eek: Se jumittaa siitä keleen samassa lukemassa koko ajan, vaikka olen kuuliaisesti oudattanut nollatoleranssia KAIKEN makean suhteen.
Pian menee hermo ja särvin kilon juustonaksuja! :kieh:

Mä NIIN odotan, että vaaka pomppaa alle 70...

:hug: ja jaksuja Ippa, samassa paatissa ollaan.

\
Mitä on mmf taikina?!
Vaahtokarkeista tehtyä taikinaa, josta voi tehdä esim kakunkoristeita. Ja voi että oli hyväääää. Minä vedän takapakkia näiden synttäreiden jälkeen. Söin tänäänkin jäätelön :ashamed: Tyhmä, tyhmä, tyhmä minä. \|O Okei, huomenna on otettava itseään vaan niskasta kiinni. Kai se olisi oltava oikeasti ihan nollatoleranssi, jos haluaisin joskus unohtaa sen sokerin.

Ippa, tsemppiä. Kyllä se siitä. Meilläkin on vielä vaikka mitä herkkua keittiö täynnä tyttären synttäreiden jäljiltä :snotty: Täytyy oikeasti heittää niitä nyt roskiin. Mie en kestä tuota kummittelua. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:03 vili43 kirjoitti:
\
Mitä on mmf taikina?!
Sama vika Rahikaisella.10 lähtenyt ja nyt vaaka on rikkoutunut! :eek: Se jumittaa siitä keleen samassa lukemassa koko ajan, vaikka olen kuuliaisesti oudattanut nollatoleranssia KAIKEN makean suhteen.
Pian menee hermo ja särvin kilon juustonaksuja! :kieh:

Mä NIIN odotan, että vaaka pomppaa alle 70...

:hug: ja jaksuja Ippa, samassa paatissa ollaan.
Sie oot kyllä hoitanut tuota nollatoleranssia niin hienosti, että varmasti se vaakakin siitä sairaudestaan paranee ja lukema tipahtaa vieläkin ennestään. Teillä on siis oikeasti tippunut paino ihan dramaattisesti kummallakin. Pakko kai se on nollatoleranssia ruveta minunkin vetämään. Paljonkohan vaaka näyttää? Mie en oo kovin ahkera vaa'alla kävijä. :whistle:

Tää kuulostaa ihan mun pinolta, mutta mahtaakohan multa löytyä itsekuria tuohon nollatoleranssiin?!? No, ei kai sitä mitään menetä, jos alan yrittämään. Niin siis, jos vaan mukaan huolitte. :D

Mulle kans tuppaa noi karkit ja suklaat tuottaan ongelmia, mut, jos niitä ei talossa oo niin mikä tahansa vähänkin makee käy. :ashamed: Josko nyt sais sit kaapit jätettyä rauhaan. Mieskin on jo ihan luopunu toivosta, että sille joskus jäis vaikka suklaalevystä palanen... :ashamed: :ashamed:

Mutta, oikein hyvää sokeritonta päivää kaikille! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:32 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Tää kuulostaa ihan mun pinolta, mutta mahtaakohan multa löytyä itsekuria tuohon nollatoleranssiin?!? No, ei kai sitä mitään menetä, jos alan yrittämään. Niin siis, jos vaan mukaan huolitte. :D

Mulle kans tuppaa noi karkit ja suklaat tuottaan ongelmia, mut, jos niitä ei talossa oo niin mikä tahansa vähänkin makee käy. :ashamed: Josko nyt sais sit kaapit jätettyä rauhaan. Mieskin on jo ihan luopunu toivosta, että sille joskus jäis vaikka suklaalevystä palanen... :ashamed: :ashamed:

Mutta, oikein hyvää sokeritonta päivää kaikille! :wave:
Moikka ja tervetuloa! :wave:

Niin tuttua tuo tummennettu kohta.Muistan kun kerran jos toisenkin kauppojen mentyä jo kiinni karkkihimoissani tein kaakaojauheesta "suklaamössöä", särvin kaikki keksit ja vähänkin sokerilta haiskahtavat tuotteet kaapista.Jälkeenpäin olo oli :x ja harmitti.
Vähän kai kun alkoholistilla, jotta juo vaikka puhdistusainetta, kunhan se sisältää alkomahoolia :ashamed: .

Mulla käy karkki mielessä edelleen aika usein ja juuri irtokarkit \|O .Suklaa saa levätä ja kaikenlaiset muut, edes jotenkuten, mutten edelleenkään kävele kaupassa Candykingin herkkutehtaan ohi... :snotty:

:ashamed: RATKESIN!!!

Kyllä eikä minusta ole edes valehtelemaan, etteikö niin olisi tapahtunut. Nyt yritän taas pysyä kuosissa! Miehelle eilen löin kättä päälle, että yritän taas parantaa tapani ja vähän katsella mitä sinne suuhun työnnetään. Kyllä se sokerinhimo on sitkeässä. Minäkään en saisi syödä yhtään, jos haluaisin "parantua" tästä addiktiosta. Olen kuin heroinisti tai alkoholisti! :eek: Kai voisin itseäni oikeasti sanoa sokerinistiksi! :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:45 Kyykerö kirjoitti:
:ashamed: RATKESIN!!!

Kyllä eikä minusta ole edes valehtelemaan, etteikö niin olisi tapahtunut. Nyt yritän taas pysyä kuosissa! Miehelle eilen löin kättä päälle, että yritän taas parantaa tapani ja vähän katsella mitä sinne suuhun työnnetään. Kyllä se sokerinhimo on sitkeässä. Minäkään en saisi syödä yhtään, jos haluaisin "parantua" tästä addiktiosta. Olen kuin heroinisti tai alkoholisti! :eek: Kai voisin itseäni oikeasti sanoa sokerinistiksi! :\|
Aih ja voih!Kuis nyt niin :\| .

Noh...nyt reippaana kohti uutta tsemppiä.Ei pienistä lipsuista saa murheen alhoon joutua :) .

jess
mikäs on sun ennätys KYYKERÖ että et ole mitään makeeta syönyt?
siis monta päivää/viikkoa?en nyt ketjua lukenut..
mulla on ennätys varmaan pari päivää :ashamed: :snotty:
*tunnustautuu sokerinarkiksi* :wave:

Yhteistyössä