SOKERITOPIKKI

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:23 Kyykerö kirjoitti:
Mites menee muilla sokerittomilla?

Itse olen vielä kuivilla. Lauantaita odotellessa :wave:
HYVÄ KYYKERÖ!!!
¤kuuletko läpsytyksen sinne asti...¤ :xmas:

(mitä lauvantaina tapahtuu...? :ashamed: )<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:26 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:23 Kyykerö kirjoitti:
Mites menee muilla sokerittomilla?

Itse olen vielä kuivilla. Lauantaita odotellessa :wave:
HYVÄ KYYKERÖ!!!
¤kuuletko läpsytyksen sinne asti...¤ :xmas:

(mitä lauvantaina tapahtuu...? :ashamed: )
:D Mie saan sortua... Mutta vain ja ainoastaan lauantaina! Eikä se tarkoita, että saisin vetää mässyä pitkin päivää, vaan pitäisi valita jokin herkku, jota syön, pulla, karkki jne. Eikä kilokaupalla. O'boy... Launtaista tulee mielenkiintoinen, sunnuntaina on varmaan vieroitusoireita ja sokerinhimo iskee päälle kuin höyryjuna :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:42 Kyykerö kirjoitti:
\
:D Mie saan sortua... Mutta vain ja ainoastaan lauantaina! Eikä se tarkoita, että saisin vetää mässyä pitkin päivää, vaan pitäisi valita jokin herkku, jota syön, pulla, karkki jne. Eikä kilokaupalla. O'boy... Launtaista tulee mielenkiintoinen, sunnuntaina on varmaan vieroitusoireita ja sokerinhimo iskee päälle kuin höyryjuna :D
Okkei, nauti munkii puolestani...Joko olet päättänyt mitä mässyä otat? :D

Hei, oon miettiny kun sillon tällöin tulee mässättyä kaikenlaisia herkkuja, ni kertokaas miten kauhiasti siitä on imetyksen aikana haittaa ts. kaikki mässyt menee tavallaan myös vaavelille maidossa... Sitten kun vielä oli odotusaikana sokrut koholla ja vuos synnytyksen jälkeen pitää käydä sokerirasituskokeessa, ni ajatteluttaa ja omatunto välillä soimaa... Onko tietoa kellään?

Mäkin tuun tänne ku oon ihan total holisti. Tänään piti ottaa kahvin kans 1 huom! YKSI kirsikan makuinen suklaavohvelipala niin söinkin sitten loput eli ½ pussia... Ei varmaan sais sanoa tätä mut ne on ihan sairaan hyviä :D

Nyt on pakko aloittaa totaalikieltäytyminen makeasta, koska se vie koko käden joka kerta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:54 Poolo kirjoitti:
Hei, oon miettiny kun sillon tällöin tulee mässättyä kaikenlaisia herkkuja, ni kertokaas miten kauhiasti siitä on imetyksen aikana haittaa ts. kaikki mässyt menee tavallaan myös vaavelille maidossa... Sitten kun vielä oli odotusaikana sokrut koholla ja vuos synnytyksen jälkeen pitää käydä sokerirasituskokeessa, ni ajatteluttaa ja omatunto välillä soimaa... Onko tietoa kellään?
En osaa auttaa tässä asiassa, mutta imetystukilistalla saattaisivat jotain tietää. Yritin sieltä tietoa katsella, mutten oikein löytänyt mitään varteenotettavaa tietoa tähän hätään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:49 vili43 kirjoitti:
\
\
Varmaankin vähän salmiakkia ja vähän suklaata ja muutama hedelmäkarkki. Tai pätkispussi. En ole ihan 100% vielä päättänyt. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 06:59 Kyykerö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:49 vili43 kirjoitti:
\
\
Varmaankin vähän salmiakkia ja vähän suklaata ja muutama hedelmäkarkki. Tai pätkispussi. En ole ihan 100% vielä päättänyt. :D
Mä sekoittelen jo mielessäni CandyLandin mellejä...salmarii ja hedarii... :p :p :p

Tsemppiä taas kaikille mukana olijoille. Uusi päivä alkaa. Tämä on taas vain yksi päivä, ei sen enempää (eikä vähempää).

Olen nyt koko lakkoni ajan syönyt aamusta puuroa. Tänään vuorossa Nallen ruispuuroa. Se pitää nälän pois pitkään ja näköjään myös verensokerin tasaisena. Suosittelen... En tosin maun perusteella, ainakaan vielä. En ole nimittäin missään nimessä puuroholisti! :D

Miten muilla sujuu? Oletteko pysyneet kaidalla polulla?

Itselläni oli harvinaisen hankala päivä tänään. Anopin rappukäytävässä tuoksui pulla ja ajattelin oikeasti, että jos anoppi leipoo, mie ratkean varmasti. Onneksi se olikin joku naapureista, joka leipoi :D

Huomenna olisi sitten se suuri päivä. Vaan mitä ihmettä sitä ottaisi, leivoksen vai karkkia?

No niin, nyt on useampi päivä sinnitelty ilman makeaa. Eilen meinas jo unohtua, kun isommat pojat osti karkkia, niin olin jo pyytämässä maistiaisia. Mutta muistin sitten, että ehei, eipäs otetakkaan :kieh: Aattelin tän viikonlopunkin olla ilman herkkuja, kun ens viikolla tulee kaveri käymään ja jotain tarjottavaahan sitä on laitettava. Elikkäs jos iskee sitten herkkuhimo, niin voi vähän maistaa :ashamed:

Hyvä berry!!!

Meni sitten sallittu karkkipäivä persiilleen. Mie oon taas monena yönä nähnyt painajaisia ja kirskuttanut tuota yhtä takahammasta. Siihen sitten iski tuhelus, joten tämä päivä on vietetty enemmän ja vähän vielä päälle kipuja kärsien.

Moi vaan kaikille! Harmi kyykerö, nuo hammasjutut on inhottavia (täällä yks hammaslääkärin vakioasiakas vaikkei haluaiskaan)

Jihuu, linja on pysynyt. :D Eilen käytiin eka kertaa kylässä tän 'lakon' alettua ja sain pidettyä näppini erossa pullasta ym. Välillä kyllä tulee sellanen olo, että ottaisko yhden suklaan tai karkin, mutta toistaiseksi on jäänyt vaan aikeeksi. Kohta kai tässä on jo viikko vierähtänyt, sekin on jo saavutus mulle.

Tsemppiä karkinhimoa vastaan!

berry

Hienoa, hienoa Berry!

Söin eilen munkin ja keksin. Olimme mieheni mummolla sukuloimassa ja kauheat kestit pöydässä. Vähän lohduttaa ajatus, että lauantaina jäi karkit syömättä. Nyt taitaa jäädä karkit syömättä myös ensi lauantaina. Paloi yhteen munkkiin ja yhteen keksiin. Aaah, vaan hyvälle ne maistui. Muuten on kyllä lakko pitänyt! Ja näppini olen onnistunut pitämään hyvin erossa kaikista muista houkutuksista. Ja varsinkin karkeista, jotka olivat se minun suurin ongelmani.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 11:45 Kyykerö kirjoitti:
Lauantai on tuuulossaa, lauantai on tulossaaa. Nyt mie saan herkkujaaaa! Lalllallallaaa.

Sori, miten muut lakkoilijat voitte?
Hyvin, kiitos kysymästä.
Pian 4 kk ilman ainuttakaan karkkia :D .Ei kun siis viis...eikun, kuin paljon tulee vuoden alusta kuukausia tähän päivään...?
¤minäkö matikkanero?¤ :xmas: <br><br>

Karkkilakko on täälläkin pysynyt hyvin, mutta kahvin kanssa on tullut otettua jotakin parina viime päivänä :ashamed: Kun on kyläilty tuttavien kanssa puolin ja toisin niin näinhän siinä kävi sitten.

No, yritän taas ryhdistäytyä ja ainakin ne karkit jättää syömättä jatkossakin :D

Yhteistyössä