HYVÄ KYYKERÖ!!!Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:23 Kyykerö kirjoitti:Mites menee muilla sokerittomilla?
Itse olen vielä kuivilla. Lauantaita odotellessa :wave:
Mie saan sortua... Mutta vain ja ainoastaan lauantaina! Eikä se tarkoita, että saisin vetää mässyä pitkin päivää, vaan pitäisi valita jokin herkku, jota syön, pulla, karkki jne. Eikä kilokaupalla. O'boy... Launtaista tulee mielenkiintoinen, sunnuntaina on varmaan vieroitusoireita ja sokerinhimo iskee päälle kuin höyryjunaAlkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:26 vili43 kirjoitti:\HYVÄ KYYKERÖ!!!Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:23 Kyykerö kirjoitti:Mites menee muilla sokerittomilla?
Itse olen vielä kuivilla. Lauantaita odotellessa :wave:
¤kuuletko läpsytyksen sinne asti...¤ :xmas:
(mitä lauvantaina tapahtuu...? :ashamed: )
Mmmmmm.... TwixiäAlkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:46 Smilodon kirjoitti:Minä myös tähän pinoon! :wave:
Tänään meni pari valkosuklaa twixiä kun ovat niin saastamoisen hyviä....
Okkei, nauti munkii puolestani...Joko olet päättänyt mitä mässyä otat?Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:42 Kyykerö kirjoitti:\Mie saan sortua... Mutta vain ja ainoastaan lauantaina! Eikä se tarkoita, että saisin vetää mässyä pitkin päivää, vaan pitäisi valita jokin herkku, jota syön, pulla, karkki jne. Eikä kilokaupalla. O'boy... Launtaista tulee mielenkiintoinen, sunnuntaina on varmaan vieroitusoireita ja sokerinhimo iskee päälle kuin höyryjunaAlkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:26 vili43 kirjoitti:
En osaa auttaa tässä asiassa, mutta imetystukilistalla saattaisivat jotain tietää. Yritin sieltä tietoa katsella, mutten oikein löytänyt mitään varteenotettavaa tietoa tähän hätään.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:54 Poolo kirjoitti:Hei, oon miettiny kun sillon tällöin tulee mässättyä kaikenlaisia herkkuja, ni kertokaas miten kauhiasti siitä on imetyksen aikana haittaa ts. kaikki mässyt menee tavallaan myös vaavelille maidossa... Sitten kun vielä oli odotusaikana sokrut koholla ja vuos synnytyksen jälkeen pitää käydä sokerirasituskokeessa, ni ajatteluttaa ja omatunto välillä soimaa... Onko tietoa kellään?
Varmaankin vähän salmiakkia ja vähän suklaata ja muutama hedelmäkarkki. Tai pätkispussi. En ole ihan 100% vielä päättänyt.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:49 vili43 kirjoitti:\Okkei, nauti munkii puolestani...Joko olet päättänyt mitä mässyä otat?Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:42 Kyykerö kirjoitti:\Mie saan sortua... Mutta vain ja ainoastaan lauantaina! Eikä se tarkoita, että saisin vetää mässyä pitkin päivää, vaan pitäisi valita jokin herkku, jota syön, pulla, karkki jne. Eikä kilokaupalla. O'boy... Launtaista tulee mielenkiintoinen, sunnuntaina on varmaan vieroitusoireita ja sokerinhimo iskee päälle kuin höyryjunaAlkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:26 vili43 kirjoitti:
Mä sekoittelen jo mielessäni CandyLandin mellejä...salmarii ja hedarii...Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 06:59 Kyykerö kirjoitti:\Varmaankin vähän salmiakkia ja vähän suklaata ja muutama hedelmäkarkki. Tai pätkispussi. En ole ihan 100% vielä päättänyt.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:49 vili43 kirjoitti:\Okkei, nauti munkii puolestani...Joko olet päättänyt mitä mässyä otat?Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:42 Kyykerö kirjoitti:\Mie saan sortua... Mutta vain ja ainoastaan lauantaina! Eikä se tarkoita, että saisin vetää mässyä pitkin päivää, vaan pitäisi valita jokin herkku, jota syön, pulla, karkki jne. Eikä kilokaupalla. O'boy... Launtaista tulee mielenkiintoinen, sunnuntaina on varmaan vieroitusoireita ja sokerinhimo iskee päälle kuin höyryjunaAlkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:26 vili43 kirjoitti:
Hyvin, kiitos kysymästä.Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 11:45 Kyykerö kirjoitti:Lauantai on tuuulossaa, lauantai on tulossaaa. Nyt mie saan herkkujaaaa! Lalllallallaaa.
Sori, miten muut lakkoilijat voitte?