Nii tuntuu tämä pino hiljenneen.Minä käynyt manailemassa...
Viime vkon torstaina kävin sitten äpolilla.ONNEKS se reissu ei ollu nii paha ku tuon kuopuksen odotuksen aikana jollon mulle osu jotenki kypsyneet hoitajat jne...Nyt mulla oli oikeen mukava nuorehko hoitaja ja nuorehko lekurikin.Molemmat naisia.Ja ne osas hyvin tukea ja ottaa vastaan.Eivät tuominneet het kaikkea vaan kun olin pitänyt ruokapäiväkirjaa ja mittaillut...tuumasi hoitaja vaan et sähän oot syöny oikeen hyvin..niin kun kuuluukin.Ja antoi hyvää palautetta eikä heti valittanut ja painostanu mihinkään.
Lekuri teki tarkan painoarvion...Ja ku rupes ultraamaan näki lekurista kyllä että odotti kauheen isoa pikkusta mun mahasta.Mut kuuli äänensävystä ja puhetyyli muutoksesta että joutui kovin yllättymään.
meijä pikkunen olikin kasvanut ihan käyrien mukaan.ei yhtään liian iso.Vaan hyvän kokoinen vkoilleen.
:heart: :heart: :heart:
Mittasi kaikki moneen kertaan ja sai paino arvioksi 940g elikkä kilonen pötkylä...hih.Oli ihana nähä tuo pikkunen taas...vielä kun tää on niin virkeä kaveri et potki ultra anturia kauheesti...lekuri oikeen tunsi läpi et toinen antaa iskua sieltä.Lääkäri kehui että mahassa voidaan oikeen hyvin.Mahtavasti.Vähän mä olin otettu...isännän kanssa siinä tiirailtiin kuvaruutua...Kyllä oli taas nii mahtava tunne.
No mä sain matkaani insuliinit mihin olin jo varautunut ja tiesin ne saavani.Sain pitempivaikutteisien ja sen nopean.
Nyt oon sit to illasta asti piikittänyt ja mittailut.Arvot heittää vieläkin...tosin tänää soittelin polille ja siel annettiin lupa aamusella nostaa tuota annosta...kun nuo ihan aamupalan arvot on korkeet vaikka syön tosi oikein ja tarkkaan.Katotaan huome aamulla sit isompaa annosta.Olo on kyllä parantunut ihan kivasti.
Noh sitten seuraava käynti on vkolla 30...elikkä reilun kolmen vkon päästä. Ja sitten katotaan onko seuraava käynti sitten vkolla 35-36 kun tekevät pian sen lapsvesipunktion sillon et onko keuhkot pikkusella niin kypsät että voisi jo syntyä.se mua pelottaa...mietityttää herättää mussa mitä ihmeellisimpiä tunteita.Kauhua pelkoa...kaikkea...Pelon sekaisin tuntein sitä ajattelen ja mietin.Se tehdään siis jos tää meijä pikkunen mötkylä kasvaa nii tahilla.Ja mulla on semmonen kutina et niin meille tulee käymään vaikka ei kasvaisikaan liiaksi...ni siihen joudutaan.Mä oon siitä ihan varma.Mula on ollu koko ajan semmoen kutina et tää pikkunen syntyy aikasemmin kun nuo mun edelliset muksut jotka molemmat synty 38+ 4 ja 5...Mua pelottaa ajatus.Mä ihan kauhuissani asiaa mietin...en mä tiiä mikä saa tämmösen reaktion aikaan...mut ihan pimeitä tunteita.Välillä mä iloitsen et me voijaan kullan kanssa olla isi ja äiti yhessä jo kahen kk päästä.Ja välillä se asia pelotta ihan kauheesti...varsinki se synnytys vkolla 35-36.Jos se viiään multa taas pois johonki keskoskaappiin ja se siellä teholla elää ensimmäiset päivänsä.Ni hmmhp...Mun pieni...Joo nyt mä lopetan taas ton ajattelun...rupee tuntuu nii pahalta.
Viides...mula toi mun mittari antaa kans ihan eri lukemia jo pelkän sormen vaihtamisella saa aikaa aika ison muutoksen.Ja vaikka ottas samasta tipasta peräkkäin ni muuttuu lukemat.Mikäs mittari sulla on??Mulla on tuo onetouch ultra2...
Hoh hoijaa noi tunteet tuota juttua kohtaan...mä kuolen...nää hormoonit viel kasvattaa noita tunteita monta kertaa kovemmiks...prkl... :kieh: :kieh: Toisaalta ois hyvä sillon synnyttää...ku HALUAN nimenomaa synnyttää normaalisti enkä leikkauksella.Leikkaus ei ollu mun juttu...vaan tuo normaali o ihan ehoton.hmmph....joo mä poistun siivoomaan..ettei rupee ahistaa ihan liikaa....
daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen mötkyn pötkylä 26+3