\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 13:24 Seltsu kirjoitti:
Kipsu tykkää kun lisäilen tänne ohjeita...

Tää nyt on taas sarjassamme "olisinhan-mä-ton-itekin-tajunnu" mutta laitan silti, kun tuli niin hyvää!
1 prk maitorahkaa (250 g)
1 tetra Nutricia Muksu omena täyshedelmäsosetta (100 g)
pakastevadelmia
Sekasin vaan ja ääntä kohti, pisteitä tästä koko komeudesta tulee muuten laskujeni mukaan 3.5 ja tästä syö kuitenkin AINAKIN 2 kertaa. Makeuttaa voi halutessaan sokerilla tai, kuten minä, Canderellilla.
"huu mii"?

B)
Eikä mulle kyllä olis tullu mieleenkään tollanen yhdistelmä, mutta nyt kun kerroit niin tietty sitäkin pitää kokeilla.
Vierailijalle, Linnealle, Seltsulle, Midille , käärmeenkantajalle, Neealle ja kaikille suuret kiitokset viesteistä. Meillä alkaa piakkoin remonttitalkoot ja halvalla pitäis saada grillattua - ja tietty helposti- Ja vähäkalorista terveellistä mutta silti *äijienkin* ruokaa. Nää grilliherkut käy siihen hyvin. Toi marinointi ilman öljyä vois olla aika hyvä juttu, jos sitten vaikka paistais folion sisässä ettei kuivu liikaa? Voihan niille ukoille sitten vaikka vedellä sitä marinadia pihveille...
Linnealle: Mä olin jotain 15 kun mun kaverin isä laittoi ruisjauhoista lättyjä ja hyviä oli

Sitä en tiedä paljonko oli muita jauhoja.