SOK ja henkilökuntaedut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sokkilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sokkilainen

Vieras
Olen jäämässä äitiyslomalle jonkin ajan kuluttua ja en kehtaa kysyä pomoltani henksueduista enää, koska en ole kovinkaan kauaa ollut töissä ennen kuin tulin raskaaksi. Olen siis vakituinen ja henkilökuntaeduthan jää toki minulle vaikka jään äitiyslomalle.

Mutta mihis kategoriaan vaipat kuuluu eduissa? Tietääkö kukaan. Meneekö 15 prossalla?

En ole sokkilainen, mutta jotenkin olen muiden puheista saanu sen käsityksen, että kaikesta muusta ku alkoholista saa 15%, bensasta en tiedä. Mutta kun ostat kertaalleen sen vaippapaketin, niin sen jälkeenhän tiedät :)

En ole sokkilainen, mutta jotenkin olen muiden puheista saanu sen käsityksen, että kaikesta muusta ku alkoholista saa 15%, bensasta en tiedä. Mutta kun ostat kertaalleen sen vaippapaketin, niin sen jälkeenhän tiedät :)

15 tulee käyttötavarasta
3 on ruuasta

nää taittaa olla vähän osuuskauppakohtaisia, meillä ei bensasta saa aleja. tupakista saa josta ei turussa saa aleja.

Alkuperäinen kirjoittaja kaupan täti;29000462:
15 tulee käyttötavarasta
3 on ruuasta

nää taittaa olla vähän osuuskauppakohtaisia, meillä ei bensasta saa aleja. tupakista saa josta ei turussa saa aleja.

Mä muistelisin kanssa että menis just noin. Eli vaipoista tulis se 15. Elektroniikasta taitaa tulla 8 prossaa.

Yhteistyössä