Äitiysloma alkaa 25 työpäivän päästä ja työinto on nolla! Miten jaksaisi puristaa vielä loppu ajan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihanaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihanaa!

Vieras
Kohta jään toistamiseen äitiyslomalle ja voi miten ihanaa! Nautin esikoisen kanssa kotiäitiydestä 1v 9kk (olisin ollut pidempäänkin jos varat olisi sallinut) ja nyt on niin onnellinen tilanne, että saan jäädä kotiin toistamiseen äitiysloman merkeissä.

Työinto on jo ihan nollassa ja vielä pitäisi perehdyttää sijainenkin. Väsymystä ja selkäsärkyjä löytyy ja tää on yhtä tuskaa tää työnteko... Sinänsä niin hyväkuintoinen, ettei sairaslomalle ole asiaa.

Mutta voi sitä riemua, kun eka äitiysloma päivä tulee eteen! Esikoinen jää kotihoitoon ja ei ole enää kiireisä aamuja. Toki tiedän, että vauvan myötä kiire ja hommat kolminkertaistuu, mutta en valita, tätähän olen halunnut. Ja onneksi mies on vuorotyön ansiosta hirmu paljon kotosalla.

Kiitos kommentista.

Sijainen tulee huomenna, joten perehdytys alkaa heti. Kukaan muu ei osaa mun hommia, joten enköhän kitkuta täällä töissä vielä ainakin sen aikaa, että hommat alkaa luistaan.

Mulla oli perjantaina viimeinen työpäivä,viikkoja tänään 29+5,mutta paikat ei raskasta fyysistä työtä enää kestäneet.Kuopus 1v9 kk jäi pois päiväkodista ja on kyllä selvästi nauttinut tästä ensimmäisestä kotipäivästä.Ymmärrän siis mitä tarkoitat,ihanaa olla taas kotona.:) Päivä kerrallaan vaan ja sitten kun oikeasti olo on liian tuskainen niin rohkeasti lääkärin puheille.

Yritä ottaa mahdollisimman rennosti töissä, aika menee varmaan ihan eri tavalla kun tulee se sijainen ja hänen kanssaan teette yhdessä töitä. Eikä sulla enää pitkä aika olekaan ennen äitiyslomaa :)

Yhteistyössä