Soittaako miehene teille (kotiäideille asiaa)

  • Viestiketjun aloittaja mietin vain
  • Ensimmäinen viesti
ei
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vain:
Töistä päivän aikana? Siis kun oleette lasten kanssa kotona? Mieheni soittaa 1-2 kertaa yleensä. Muuten vaan kyselen. Joskus kun äitini ollu meillä ja mieheni soittaa, niin äiti siihen, että "kuka soitti" "jaa, mies, nomitä oli asiaa,
Ei todellakaan soita minulle töistä. Missä työpaikassa saa noin laiskotella? Ei yleensä ehdi edes vastata puhelimeen, mikä suututtaa minua. lapsille voisi sattua mitä vaan mutta miehen saisin kiinni vasta kello 18 kun tulee töistä.
siis häh? luin muidenvastauksia ja melkein kaikkien miehet soittelevat vaimoilleen. Missä ovat töissä? Oletteko vasta rakastuneet vai miks ihmeessä soittelee teille? Meillä mies oli tuollainen viimeksi armeija-aikana, noin parikymppisenä.
 
äippis
Soittaa jos on asiaa, tai esim.jos joku lapsista on kipeenä niin soittaa ja kysyy vointia.

Musta tuntus vähän höhlältä, jos mies soittelis joka päivä ja kyselis kuulumisia, kerkee ne illallakin kertoa.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vain:
Töistä päivän aikana? Siis kun oleette lasten kanssa kotona? Mieheni soittaa 1-2 kertaa yleensä. Muuten vaan kyselen. Joskus kun äitini ollu meillä ja mieheni soittaa, niin äiti siihen, että "kuka soitti" "jaa, mies, nomitä oli asiaa,
soitellaan juu, joskus kymmeniäkin kertoja työpäivänsä aikana :D -missä oot mitä teet tuo sitä tuo tätä, monelta pn ruoka, käydäänkö tänää sielä, tuutko hakemaan mut, vietkö esikoisen ja sitä rataa :D
 
Soittaahan tuo lähes aina ruokatunnillaan, mutta ei kyllä koskaan puhuta kauaa.
Yleensä mies kysyy päivän postin ja sit että onks jotain erityistä.

Välillä soittaa toisen kerran töistä lähtiessään... varsinkin, jos on lähtenyt tavallista myöhempään pois töistä.
 
Vain jos on asiaa, jotai hoidettavaa tai muistettavaa. Muuten ei kyllä soitella eikä tarviikkaa. Kyllä ne asiat voi keskustella sitten kotona naamatusten. *kestää kyllä eron miehestä aamu7-puoli5 eikä tee tiukkaakaan* :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vain:
Töistä päivän aikana? Siis kun oleette lasten kanssa kotona? Mieheni soittaa 1-2 kertaa yleensä. Muuten vaan kyselen. Joskus kun äitini ollu meillä ja mieheni soittaa, niin äiti siihen, että "kuka soitti" "jaa, mies, nomitä oli asiaa,
Ei todellakaan soita minulle töistä. Missä työpaikassa saa noin laiskotella? Ei yleensä ehdi edes vastata puhelimeen, mikä suututtaa minua. lapsille voisi sattua mitä vaan mutta miehen saisin kiinni vasta kello 18 kun tulee töistä.
siis häh? luin muidenvastauksia ja melkein kaikkien miehet soittelevat vaimoilleen. Missä ovat töissä? Oletteko vasta rakastuneet vai miks ihmeessä soittelee teille? Meillä mies oli tuollainen viimeksi armeija-aikana, noin parikymppisenä.
meillä soittaa yleensä tauolla.sellanen työ että voi puhelinta käyttää :D
me ollaan oltu jo lähemmäs 10v yhdessä ja silti soitellaan,miksei?ja tuolla 3v on aina asiaa iskälle :D :heart:
 
Pyökkis
Soittaa jos on jotain isompaa asiaa. Muuten viestitellään. Joka aamu se, kumpi ensin ehtii aloittaa viestin "huomenta rakkaimpani" ja vaihdetaan aamun kuulumiset. Mies kun lähtee töihin niin aikaisin että me ollaan lasten kanssa vielä nukkumassa. Kiva tapa minusta, vaikka ei mitään vastarakastuneita enää ollakaan! :)
 
vieras
Soittaa jos on jotain tärkeetä asiaa mutta ei se muuten. Minkä ihmeen takia pitäisi?! :eek: Siis puhelut olisi tyyliin: "moi, mitä sä teet?" "imuroin ja lapsi katsoo telkkaa, mitä sä teet?" "töitä" "no nähdään illalla kun tuut" "joo moi" mulla ainakin menisi hermot. Meillä tosin ei muutenkaan harrastetaan sellaista muuten vaan soittelua edes kavereille, tuntuu niin turhalta maksaa sellaisesta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soittaa jos on jotain tärkeetä asiaa mutta ei se muuten. Minkä ihmeen takia pitäisi?! :eek: Siis puhelut olisi tyyliin: "moi, mitä sä teet?" "imuroin ja lapsi katsoo telkkaa, mitä sä teet?" "töitä" "no nähdään illalla kun tuut" "joo moi" mulla ainakin menisi hermot. Meillä tosin ei muutenkaan harrastetaan sellaista muuten vaan soittelua edes kavereille, tuntuu niin turhalta maksaa sellaisesta.
Peesi tähän :D

Soitetaan tarvittaessa puolin ja toisin... mutta ei näitä "small talk" puheluja... miehellä usein palavereja pitkin päivää.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soittaa jos on jotain tärkeetä asiaa mutta ei se muuten. Minkä ihmeen takia pitäisi?! :eek: Siis puhelut olisi tyyliin: "moi, mitä sä teet?" "imuroin ja lapsi katsoo telkkaa, mitä sä teet?" "töitä" "no nähdään illalla kun tuut" "joo moi" mulla ainakin menisi hermot. Meillä tosin ei muutenkaan harrastetaan sellaista muuten vaan soittelua edes kavereille, tuntuu niin turhalta maksaa sellaisesta.
No aivan!
Ja kun on omaakin elämää, ei tarvitse miehen lahkeessa roikkua ;)
 

Yhteistyössä