Soittaako miehene teille (kotiäideille asiaa)

  • Viestiketjun aloittaja mietin vain
  • Ensimmäinen viesti
Juu
Musta oli ihan kivaa että soitteli kunnes tajusin että se tekee sitä kartoittaakseen missä oon ja mitä tekemässä, siis valvoi mun elämää mustasukkaisuuksissaan tai kontrollinhalussaan tai mitä lie. Siihen asti vaan ihastelin kuinka kivaa oli kun se on niin kovasti kiinnostunu mun kuulumisista ja tekemisistä.
 
Soittelee vain jos on asiaa. Mä en jaksaisi jos soittelisi muutenvain ja häiritsisi mun kotirauhaa. Joskus toki saattaa soittaa muutenvain, jos on yli viikon poissa, mutta tosiaan saattaa mennä viikokin ettei kuulla toisistamme. Joku päivä taasen saattaa tulla asioita enemmänkin ja puheluitakin.
 
Kyllä soittelee ja se on minusta ihanaa. Ja aina kun tulee töistä kotiin kysyy että oliko mukava päivä. Me ollaan kumpikin hyvin perhekeskeisiä ja mies tekee yleensä tosi pitkää työpäivää niin silloin se on mukavaa kun kuulee siitä edes jotakin kun tuntuu että illalla ei riitä aika kaiken juttelemiseen kun pitää jo mennä nukkumaan.
Viikonloppuisin kun pistetään lapsi yöunille, istumme pitkään saunassa juttelemassa vielä viikon kuulumisia :heart: Näin hoidamme parisuhdettakin samalla vaikka muuten siihen ei aikaa riitä :heart:
 
miksi
Ei soita, jos ei ole asiaa, joka ei voi odottaa. Sehän on töissä. Ei meidän kummankaan työpaikalta mitään "turhia" puheluita ehdi soittelemaan. Nyt minä olen kotona, mutta töissä ollessani en kyllä kehtaa tai ehdikään puhelimessa juoruta. :)
 
Riippuu paljolti onko kuinka kiire. Joskus ku ei asiakkaita, niin voi soittaa enempikin ja voi olla päivä ettei soita kertaakaan. Mutta kyllä yleensä sen kerran tai pari soittaa. Mie tykkään. Ja saatan soittaa itsekin tehden "tikusta asiaa". Vastaa jos ehtii jos ei tiedän et on kiire ja soittaa takas ku ehtii.
 
ex-kotiäiti
Ei soiteltu, jollei ollut mitään akuuttia asiaa. Mies ei oikeastaan edes pysty työssään yksityispuheluja puhumaan...
Ollaan oltu niin monta vuotta yhdessä, että yksi työpäivä ilman kuulumisten vaihtoa menee ihan helposti ;)
 
ei
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vain:
Töistä päivän aikana? Siis kun oleette lasten kanssa kotona? Mieheni soittaa 1-2 kertaa yleensä. Muuten vaan kyselen. Joskus kun äitini ollu meillä ja mieheni soittaa, niin äiti siihen, että "kuka soitti" "jaa, mies, nomitä oli asiaa,
Ei todellakaan soita minulle töistä. Missä työpaikassa saa noin laiskotella? Ei yleensä ehdi edes vastata puhelimeen, mikä suututtaa minua. lapsille voisi sattua mitä vaan mutta miehen saisin kiinni vasta kello 18 kun tulee töistä.
 

Yhteistyössä