soitin poliiseille

vilivilpertti

Jäsen
19.09.2005
270
0
16
Soitin äsken poliiseille kun meidän pihalla hiippaili aivan kauhea ämmä. Tuli vielä soittamaan meidän ovikelloa ja puhu jostain murhasta ja sit sille olis pitäny soittaa taksi, ja vielä uhos jotain siinä samalla.... Ajoin sen pois sit se jäi harhailemaan tähän lähistölle ja pihalle. Nyt jos se vielä kertaakaan ilmestyy meidän pihalle pitää heti soittaa poliisit. Olen yksin pienten lasten kans kotona, mies töissä, jee. Onneks meillä on tuo koiruus (saksanpaimenkoira), hain sen sisälle vahdiks. Rupes vaan tuota vanhempaa 5v. pelottamaan ja halusi olla sylissä äsken, mut minkäs teet kun tuollasia helvetin hulluja on liikkeellä....

En mie nyt mitenkään hysteerisenä ole ollut vaan soittanut poliiseille, kytännyt ikkunasta että millon se taas tulee meidän ikkunan alle ja hakenut koiran sisälle. Olen puhunut ihan normaalilla äänellä, en ole itkenyt, huutanut jne. Mut pakko sitä on kytätä, koska en mie halua että se tulee rikkomaan meidän ikkunat (niin kun se uhkasi....). Kyllä oli aivan sekopäinen ämmä. Hampaatkin olivat ihan mustat ja osa niistä heilui kun se puhui (siis mitä niistä oli enää jäljellä...).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mie nyt mitenkään hysteerisenä ole ollut vaan soittanut poliiseille, kytännyt ikkunasta että millon se taas tulee meidän ikkunan alle ja hakenut koiran sisälle. Olen puhunut ihan normaalilla äänellä, en ole itkenyt, huutanut jne. Mut pakko sitä on kytätä, koska en mie halua että se tulee rikkomaan meidän ikkunat (niin kun se uhkasi....). Kyllä oli aivan sekopäinen ämmä. Hampaatkin olivat ihan mustat ja osa niistä heilui kun se puhui (siis mitä niistä oli enää jäljellä...).

:$

Yhteistyössä