Ja lisää hukkaat. Tottuu siihenkin, kun usein sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29741564:olen selvästi hukannu jonkun vuosikymmenen kokonaan.
Ja lisää hukkaat. Tottuu siihenkin, kun usein sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29741564:olen selvästi hukannu jonkun vuosikymmenen kokonaan.
Jahas. Mies1 onkin tämän ehtinyt laittaa. Nyt ollaan samoilla linjoilla.https://www.youtube.com/watch?v=Tn58-Nl9NYw
Sabrinan videon myös tiedostin... Mutta olin silloin liian nuori ymmärtämään sen koko kauneutta
ei kauheesti näytteiden perusteella haittaa, ihmettelin vaan että missä olen ollu.Ja lisää hukkaat. Tottuu siihenkin, kun usein sattuu.
Etkö sää ees ratioo oo mukamas 90-luvulla kuunnellu?:stick:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29741611:ei kauheesti näytteiden perusteella haittaa, ihmettelin vaan että missä olen ollu.
jos mä olin jossain missä ei ollu ratioo. :OEtkö sää ees ratioo oo mukamas 90-luvulla kuunnellu?:stick:
Mä sentään voin perustella miks en oo noita sun piisejä koskaan kuullu.
MukavaaAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29741606:Jahas. Mies1 onkin tämän ehtinyt laittaa. Nyt ollaan samoilla linjoilla.
:OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29741635:jos mä olin jossain missä ei ollu ratioo. :O
tai tätä musiikkia ollenkaan.
Kyllä! Mulla ei oo kyllä yhtä laaja kuin sulla, mutta aika omalaatuinen, en tiedä onko enemmän kuin sulla. Esim. mun uusimpia löytöbändejä eli joilla on enemmänkin kuin yksi kaksi hyvää on sellaiset kuin Dark Sanctuary ja Sunterra. Ei hirveän isoja nimiä Spotifylla on tosi hyvä löytää kaikkea.Musiikki kaivaa muistoista tunteet ja tapahtumat ihanasti esiin.:heart:
Ole hyvä On kyllä taitavaa dark wave -gotiikkaa.Dark Sanctuary kuullostaa tosi hyvälle, kiitti.