Soitetaan toisillemme kappaleita artisteilta, joita kuuntelimme teini-ikäisinä

[QUOTE="mies1";29741566]Kiitos :) Sulla näyttäis kyllä olevan tosi laaja musamaku. Mulle USA:n musiikkiperinteet (country, mustien musiikkikulttuuri) vain poikkeuksin kolahtavat, erikoista. Mutta melkein kaikki muu.[/QUOTE]

On, todella laaja.
En edes kykene erottelemaan mikä kolahtaisi parhaiten, vähän joka genrestä löytyy paljon hyvää.

Kuuntelen myös paljon venäläistä, romanialaista, turkkilaista ja yleisesti arabimusiikki on todella lähellä sydäntä.

[video=youtube_share;zzueYb57NFo]http://youtu.be/zzueYb57NFo[/video]

Musiikki kaivaa muistoista tunteet ja tapahtumat ihanasti esiin.:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29741611:
ei kauheesti näytteiden perusteella haittaa, ihmettelin vaan että missä olen ollu. :D
Etkö sää ees ratioo oo mukamas 90-luvulla kuunnellu?:stick:

Mä sentään voin perustella miks en oo noita sun piisejä koskaan kuullu.:rolleyes:

"mies1"
Musiikki kaivaa muistoista tunteet ja tapahtumat ihanasti esiin.:heart:
Kyllä! Mulla ei oo kyllä yhtä laaja kuin sulla, mutta aika omalaatuinen, en tiedä onko enemmän kuin sulla. :) Esim. mun uusimpia löytöbändejä eli joilla on enemmänkin kuin yksi kaksi hyvää on sellaiset kuin Dark Sanctuary ja Sunterra. Ei hirveän isoja nimiä:) Spotifylla on tosi hyvä löytää kaikkea.

[QUOTE="mies1";29741689]Kyllä! Mulla ei oo kyllä yhtä laaja kuin sulla, mutta aika omalaatuinen, en tiedä onko enemmän kuin sulla. :) Esim. mun uusimpia löytöbändejä eli joilla on enemmänkin kuin yksi kaksi hyvää on sellaiset kuin Dark Sanctuary ja Sunterra. Ei hirveän isoja nimiä:) Spotifylla on tosi hyvä löytää kaikkea.[/QUOTE]

Dark Sanctuary kuullostaa tosi hyvälle, kiitti.

Yhteistyössä