Soinin neuvonantaja: En tiennyt Cannonball-yhteydestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25234589]Apukoululainen, kävitkö jo leikkipuistossa?[/QUOTE]

Kuules nyt apukoululainen! Meinaatkos jo hermostua, kun persfinnit ovat joka päivä otsikoissa? Ja suosio senkun laskee. :laugh:

[QUOTE="vieras";25234615]Kuules nyt apukoululainen! Meinaatkos jo hermostua, kun persfinnit ovat joka päivä otsikoissa? Ja suosio senkun laskee. :laugh:[/QUOTE]
:laugh: toi tekeekin Soinista varmaan Cannonballsien pomon?
vai pelkääkö Soini nyt Cannonballseja vai miksi kusi sukassa?
se että Oskari Juurikkala oli sen yrityksen hallituksessa, tekeekö se hänestä minkä?
turhaa jauhantaa.. :kieh: joillain on pieni elämä ja saa vähästä tyydytyksen.. :stick:

[QUOTE="vieras";25234893]Mitäs mieltä SDP on tästä herra Turusesta, nykyisin Louhi, joka kaappasi Herlinien sukuuun kuuluvan naisen?[/QUOTE]

Jaa-a, pitäiskö sun kysyä SDP:n edustajilta suoraan..? Mun tietääkseni tämä ei ole mikään SPD:n keskustelufoorumi.

[QUOTE="vieras";25234916]Jaa-a, pitäiskö sun kysyä SDP:n edustajilta suoraan..? Mun tietääkseni tämä ei ole mikään SPD:n keskustelufoorumi.[/QUOTE]

Onks tää sit antipersujen vihakiimapalsta?

[QUOTE="vieras";25234615]Kuules nyt apukoululainen! Meinaatkos jo hermostua, kun persfinnit ovat joka päivä otsikoissa? Ja suosio senkun laskee. :laugh:[/QUOTE]

Oletko jo käynyt kokkelinvetäjien bileissä? Vihreät vitut on kova sana, hiiva vaan valuu pitkin lahkeita.

[QUOTE="vieras";25234939]Oletko jo käynyt kokkelinvetäjien bileissä? Vihreät vitut on kova sana, hiiva vaan valuu pitkin lahkeita.[/QUOTE]

Mulla on yksi toive: ettei sulla sekopäisellä kakaralla ole lapsia.

[QUOTE="vieras";25235233]No, siinähän sinä olet! Oletko itseltäsi hukassa? Kyllä olet pahasti sekaisin.[/QUOTE]

Siinähän se on! Oletko käyny jo siellä vihreiden vittujen leirillä?

[QUOTE="vieras";25235232]Mulla on yksi toive: ettei sulla sekopäisellä kakaralla ole lapsia.[/QUOTE]

Onko vihreä vittu kateellinen? Onko perseessäsi ollut finni kasvanut jo aivoihisi asti, kun päästelet moisia aivopieruja?

[QUOTE="vieras";25235332]Onko vihreä vittu kateellinen? Onko perseessäsi ollut finni kasvanut jo aivoihisi asti, kun päästelet moisia aivopieruja?[/QUOTE]

Mee kakara putsaamaan vaikut korvistasi ja palaa asiaan 20 vuoden päästä, JOS olet yhtään viisastunut. Epäilen, ettet ole.

[QUOTE="vieras";25235417]Mee kakara putsaamaan vaikut korvistasi ja palaa asiaan 20 vuoden päästä, JOS olet yhtään viisastunut. Epäilen, ettet ole.[/QUOTE]

Ehkä nyt huomaat kuinka lapsellisen ja tyhmän kuvan olet itsestäsi antanut. Samanlaista paskanheittoa päivästä toiseen. Mitä jos kasvaisit aikuiseksi?

[QUOTE="vieras";25235332]Onko vihreä vittu kateellinen? Onko perseessäsi ollut finni kasvanut jo aivoihisi asti, kun päästelet moisia aivopieruja?[/QUOTE]

Täh? Mä olen kuule toi toinen vieras, vai luuletko säkin, että kaikki "vieraat" on jotain toistensa "alter egoja"? Erehdyt pahan kerran.

[QUOTE="vieras";25235449]Ehkä nyt huomaat kuinka lapsellisen ja tyhmän kuvan olet itsestäsi antanut. Samanlaista paskanheittoa päivästä toiseen. Mitä jos kasvaisit aikuiseksi?[/QUOTE]

Täh? Mä olen kuule toi toinen vieras, vai luuletko säkin, että kaikki "vieraat" on jotain toistensa "alter egoja"? Erehdyt pahan kerran.

[QUOTE="vieras";25235457]Täh? Mä olen kuule toi toinen vieras, vai luuletko säkin, että kaikki "vieraat" on jotain toistensa "alter egoja"? Erehdyt pahan kerran.[/QUOTE]

Kyllä sinun kirjoitustyylisi persefinneineen paistaa varsin läpi kirjoituksistasi.

[QUOTE="vieras";25235471]Kyllä sinun kirjoitustyylisi persefinneineen paistaa varsin läpi kirjoituksistasi.[/QUOTE]

En ole kuule koskaan PS:ää äänestänyt, enkä aio äänestää.

Yhteistyössä