Soini vai Niinistö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfsfl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25385556:
Kuten sanottua, makunsa kullakin. Väyrysen liian hyvin tuntien en äänestäisi, toiseksi mainitsemasi puolue estää myös aika hyvin. Pystyisin äänestämään puoluerajattomasti pois lukien KESK, KD ja PS.

Niinpä, mielipiteensä kullakin. Kepun jäsenenä pyrin aina äänestämään Keskustaa, mutta jos siihen ei olisi mahdollisuutta voisin äänestää myös rajattomasti muita paitsi Vasemmistoliittoa tai Vihreitä.
 
Niinpä, mielipiteensä kullakin. Kepun jäsenenä pyrin aina äänestämään Keskustaa, mutta jos siihen ei olisi mahdollisuutta voisin äänestää myös rajattomasti muita paitsi Vasemmistoliittoa tai Vihreitä.
Sinun kantasi pystyy näkemään tästä kommentista, olet porvari. Minun näkemystäni taasen et voi lukea, kun en rajaa kumpaakaan laitaa pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25385595:
Sinun kantasi pystyy näkemään tästä kommentista, olet porvari. Minun näkemystäni taasen et voi lukea, kun en rajaa kumpaakaan laitaa pois.

Niin pystyy. Ja myönnän, että aatteeltani ja arvoiltani olen porvari. Yrittäjä-/maanviljelijäperhetaustalla on ollut suuri merkitys arvoihini. Sinun kirjoituksestasi en pysty suoraan päättelemään edustatko vasemmistoa vai oikeistoa. Kuitenkin sen voi päätellä, että et ainakaan harras uskovainen ole.
 
Viimeksi muokattu:
Niin pystyy. Ja myönnän, että aatteeltani ja arvoiltani olen porvari. Yrittäjä-/maanviljelijäperhetaustalla on ollut suuri merkitys arvoihini. Sinun kirjoituksestasi en pysty suoraan päättelemään edustatko vasemmistoa vai oikeistoa. Kuitenkin sen voi päätellä, että et ainakaan harras uskovainen ole.
Arvasin maanviljelijätaustasi ihan puolueen perusteella. Minä olen duunari, joten luonnollisin valintani olisi ehdottomasti vasemmistopuolue, mutta presidentti ei edusta puoluejaon mukaan vaan koko kansaa. Rajaus silti menee ehdottomien show stoppereiden kautta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25385665:
Arvasin maanviljelijätaustasi ihan puolueen perusteella. Minä olen duunari, joten luonnollisin valintani olisi ehdottomasti vasemmistopuolue, mutta presidentti ei edusta puoluejaon mukaan vaan koko kansaa. Rajaus silti menee ehdottomien show stoppereiden kautta.

Juu, no itse en ole maanviljelijä, vaan myyntimies. Kuitenkin sukutaustoissani on paljon maanviljelijöitä. Nii-in, henkilövaalithan nämä ovat, joten kannattaa kyllä äänestää juurikin sitä ehdokasta, joka eniten itseä miellyttää, yli puoluerajojen.
 

Yhteistyössä