Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25385556:Kuten sanottua, makunsa kullakin. Väyrysen liian hyvin tuntien en äänestäisi, toiseksi mainitsemasi puolue estää myös aika hyvin. Pystyisin äänestämään puoluerajattomasti pois lukien KESK, KD ja PS.
Niinpä, mielipiteensä kullakin. Kepun jäsenenä pyrin aina äänestämään Keskustaa, mutta jos siihen ei olisi mahdollisuutta voisin äänestää myös rajattomasti muita paitsi Vasemmistoliittoa tai Vihreitä.