Soini ja aborttikeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elatusastia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Soini on naistenvihaaja, kuten kaikki "pro life" idiootit. Onko joku joskus nähnyt näiden tekopyhien kusipöiden välittävän esim hylätyistä lapsista, No ei.
Tekopyhyys on se mikä eniten pistää silmään. Olkoon mielipide mikä tahansa, kun se ei ole oikeasti se mitä esittää, se saa niskavillat pystyyn- Soinilla tämä on juuri sitä,motiivi on viha naisia kohtaa ja ääntenkalastelu.
Toivotaan että timppa syntyy seuraavalla kerralla naiseksi. Jospa tulis vähän järkeä päähän kun karma pääsee asiaan.

Luuletko, että näinkin typerä kysymys herättää kenessäkään mitään ajatuksia asian tiimoilta.
Jos minä olisin jäänyt syntymättä, niin ei se mitään ajatuksia minussa herätä. Sitten minua ei olisi. Mitä siitä?
Juuri näin. Vaikeahan se olisi voivotella kohtaloa, kun olisi olematta.

Itse usein toivon, että olisin jäänyt syntymättä. Mutta jos olisin jäänyt, en sitä toki pilven reunalla itkisi. :D

Onkohan menkat ja siemensyöksykin soinin ym. abortinvastustajien mielestä "murhia".
Ihanhan abortti muistuttaa menkkoja, kun pillereillä tehdään nykyäån tietääkseni, ei sieltä mittään vauvaa puske pihalle.

Sari Essayah ulkoministeri Soinin aborttikannoista: Laulaisiko Twitter, jos ministeri olisi käynyt sateenkaarimessussa?
Tänään klo 17:19
Essayah muistuttaa Iltalehden blogissaan, että ministerillä on oikeusasiamiehen vuonna 2013 vahvistama oikeus vakaumuksen ilmaisuun.
Kyllä mä uskovalle ministerillekin ihan virkamatkallakin suon mahdollisuuden mennä kirkkoon, messuun, ripille yms. Se on sitä henkilökohtaista uskoa johon oikeus kuuluu jokaiselle.
Jos ministeri käy kirkossa niin se ei välttämättä ole poliittinen kannanotto mihinkään.
Mut mielenosoitus on aina poliittinen kannanotto eikä ministerit niistä voi olla lomalla tai vapaa-ajalla. Ei etenkään virkamatkalla eikä oikein muutenkaan.

Mielipiteenvapaus tietty on olemassa mutta jos tän hallituksen ministeri ihan vaan lomallaan tai vapaa-aikanaan osallistusi SoTe-vastaiseen kulkueeseen niin hallitus kaatuisi.

Olen puhunut toistuvasti kahden viikon ajanjaksosta, en 20 viikosta, jonka varmasti hyvin tiedät.
Se, että syöttää jollekulle lääkkeitä salaa, on ylipäätään väärin.

Oletko siis sitä mieltä, että aborttiraja pitäisi olla toisessa raskausviikossa? Miten loogista on perustella 3.-20. raskausviikoilla tehtäviä abortteja sillä, että 2. viikolla alkio on mielestäsi solumöykky?

Noiden lääkkeiden kohteena on se "solumöykky", ei nainen. Aivan kuten silloinkin, kun nainen itse tekee abortin lääkkeellisesti.

Raskaus ei nyt ole mikään tasa-arvo asia enkä siitä puhunut vaan oikeudesta päättää omasta vanhemmuudesta. Yhtä hyvin nainenkin voi olla harrastamatta seksiä, jos ei halua raskaaksi. Idioottimainen argumentti vedota seksistä pidättäytymiseen.

Tosin, jos kerran aborttioikeus pitää pitää niin tasa-arvoisesti miehille pitäisi olla oikeus isyydestä kieltäytymiseen.

Ennen raskaudenkeskeytystä (vuonna 2011) mitään ehkäisyä ei ollut käytössä 35 %:lla. Naiset ja heidän partnerinsa käyttivät siis aborttia jälkiehkäisynä joka kolmannessa tapauksessa.

Oletko siis sitä mieltä, että aborttiraja pitäisi olla toisessa raskausviikossa? Miten loogista on perustella 3.-20. raskausviikoilla tehtäviä abortteja sillä, että 2. viikolla alkio on mielestäsi solumöykky?

Noiden lääkkeiden kohteena on se "solumöykky", ei nainen. Aivan kuten silloinkin, kun nainen itse tekee abortin lääkkeellisesti.

En vastusta aborttia. Uskon, ettei kukaan päädy siihen ratkaisuun kevein mielin.
Kunhan totesin, että on vaikea määrittää sitä, milloin varsinaisesti päätetään jonkun elämä puhuttaessa abortista. Ensimmäisen kahden viikon aikana en näe näin tapahtuvan. Ihan sillä perustein, että tuo solujoukko voidaan syväpakastaa pitkiksi ajoiksi ja ottaa käyttöön tarvittaessa. Se ei onnistuisi, jos kyse olisi elävästä yksilöstä.

En suuresti arvosta naisten syyllistämistä tässä asiassa. Toki on varmasti niitä tapauksia, jotka pitävät aborttia ehkäisy keinona, mutta kenties terveydenhuolto voisi tarjota näille ihmisille pysyvämpää ratkaisua raskauden ehkäisyyn.

Ja sinunko mielestäsi on? Että mies voi kieltäytyä isyydestä ja sen jälkeen asia unohdetaan eikä siihen tarvitse palata enää koskaan?

Osapuilleen näin. Tälläkin palstalla on miljoonittain tarinoita, joissa äijä on osallistunut vanhemmuuteen sen yhden orgasmin verran ja sen jälkeen häipynyt kuvioista. Kela maksaa ruokot. Jos mies ei tahdo isäksi, hän käyttää ehkäisyä, eikös juu? Ihmeen paljon on "rikkinäisiä kondomeja" sattunut juuri tälle porukalle.

Tarkista vähän käsitteitäsi. Toisella raskausviikolla hedelmöitystäkään ei vielä ole välttämttä tapahtunut. raskausviikkojen laskeminen aloitetaan edellisistä kuukautisista

Yhteistyössä