V
-vieras
Vieras
Löysin yhden ohjeen:
2dl vettä
0.25dl vettä
0.25dl sitruunamehua
ja näistä keitellään sokeritahna. Oletteko testanneet tätä kotona? Miten toimii?
2dl vettä
0.25dl vettä
0.25dl sitruunamehua
ja näistä keitellään sokeritahna. Oletteko testanneet tätä kotona? Miten toimii?