Sohvan päällinen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kukaan laittanut nahkasohvan päälle irtopäällistä. Pysyykö?
sohva on sellainen vanha Sotkan sohva, jossa on aika paksut käsinojat ..

Kaikissa postimyyntien kuvissa sohvassa ons ellaiset ohkaiset käsinojat, niin mietin vain että pysyykö ne ?

linkkejä hyviin päälliskauppoihin ?

Pysyy kun modifioi päällistä sen verran, että kiinnittää alareunoinin kuminauhalenksuja, jotka sitten pigottaa sohvan pohjarakenteisiin kiinni. Ja ethän vaan edes harkitse semmosia rypytettyjä "sopii sohvaan kuin sohvaan" -päällisiä? Jättävät nimittäin nahkaan jäljet, joita ei saa pois ikinä. (sitäpaitsi ne on sairaan rumia)

Mulla oli sellanen omakuminauha patentti sohvan alitse, ei toiminu, kuminauha löystyy joka viikko lisää, järki lähti loppujen lopuksi. Ehkäpä siksi ei toiminu että meidän sohva oli tyhmän kokoinen vaikka oli kolmen istuttava niin se kolmen sohvaan tarkoitettu päällinen oli sika iso ja piti ottaa se kahden sohvaan tarkoitettu joka oli sopiva mut ei pysyny millään.

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Mulla oli sellanen omakuminauha patentti sohvan alitse, ei toiminu,

Mulla oli n. 15cm välein ommeltu lenksuja 5mm leveästä kuminauhasta kiinni päällisen reunaan, ja vedin niitä lenksuja sitten sinne pohjarakenteisiin (ei ollut siis sileä pohjalevy, vaan avoin "ritilä") nastojen ja niittien avulla kiinni.

Yhteistyössä