Sohvan puhdistus APUJA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monstad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Monstad

Vieras
Meillä on kesällä Ikeasta ostettu linkin Monstad divaanisohva.
Päälliset eivät ole irroitettavat paitsi ainoastaan selkänojaheitto tyynyissä. Ne olen pessyt koneessa vaikka lapussa oli ettei muka kestä konepesua. Kangas on sinistä ja 100% puuvillaa.

Eli muuten sama sohva mutta erivärinen kangas.

http://www.slando.ru/photos/live/56/uglovoy_divan_monstad_levostoronniy_24208856_1_F.jpg

Miten saan siis kaikenmaailman ruoka ja ryytetahrat pois? Olen kokeillut höyrypuhdistinta mutta mietin että voiko siihen laittaa pesuainetta?

Olen kokeillut huonekaluvaahtoa joka sitten imuroidaan pois mutta se imeytyi sohvaan.

Tuoteselosteessa luki että puhdistetaan huonekalushampoolla MUTTA MISTÄ SITÄ LÖYTÄÄ? EN löytänyt ainakaan Haaparannan Ikeasta. :/

Olisin kiitollinen käytännön vinkeistä. JA kyllä,en enää koskaan lähde sohvakuapoille niin tyhmänä että ostan sohvan,jossa ei ole irrotettavaa pestävää päällistä JA joka ei muka kestä vesipesua.

Meillä oli ainakin sellainen pinkki pullo, josta tuli vaahtomaista valkoista ainetta, jonka annetaan hetki vaikuttaa ja sitten kuivalla rätillä pyyhitään ylimääräinen pois. Oon tosin kyllä sit hiustenkuivaajalla joutunut kuivaamaan.

[QUOTE="vieras";22348605]Meillä oli ainakin sellainen pinkki pullo, josta tuli vaahtomaista valkoista ainetta, jonka annetaan hetki vaikuttaa ja sitten kuivalla rätillä pyyhitään ylimääräinen pois. Oon tosin kyllä sit hiustenkuivaajalla joutunut kuivaamaan.[/QUOTE]

minkä nimistä mistä sitä saa?

ny kumminki värinkesto, minusta tuo vanish vaahto ei ole ole kuin tahroihin ja pestävä sitten pois koneessa..(voipi jäädä myrkkyjä kun on tarkoitettu kumminkin pestäväksi pois) osta huonekalu liikkeestä/isommasta marketista soft care huonekalujen puhdistusainetta..

Yhteistyössä