F
Fefe
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Ylimielinen, ehkä sisimmissään katkera muka-lahjakas nainen. Aika karkeaa yleistystä, sillä juuri puhuttiin miehen kanssa ettei meistä kumpikaan tiedä ketään alkoholistia miestä, joka hakkaisi naistaan. Voi olla että kulissien takana tapahtuu, mutta silloin voi nainenkin katsoa peiliin: hakkaavan miehen kanssa ei tarvitse olla.
Mä tiedän useammankin hakkaavan miehen, jotkut heistä juo ja jotkut ei. Sitten on taas miehiä jotka eivät hakkaa, mutta omalla juomisellaan sairastuttaa koko perheen. Enkä puhu nyt mistään saunakaljoista yms. vaan siitä kun juodaan aamusta yöhön kaksi viikkoa putkeen. Juomisella saadaan aikaan sekin, että menee työpaikka toisensa jälkeen.
No jo on sulla tuttavat. Suosittelen vaihtamaan kaveripiirin vähän fiksumpaan ja toisia kunnioittavampaan.
Sanoinko heidän olevan tuttaviani ja mun kaveripiiriäni? Näitä ihmisiä nyt vain näkee ja jutut kulkevat. Työn puolesta olen nähnyt erittäin karua todellisuutta jonka te muut haluatte vaieta. Asioiden peitteleminen ei tuo apua kenellekään eikä ongelmat katoa hyssyttelemällä.