Soda Stream

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vesilitku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mekin harkittiin sitä, MUTTA kun alettiin laskeskelemaan mitä maksaa. Itse laite, happopullon täyttö 30?/kerta ja siitä pullollisesta saa 60 litraa juomaa. Joten pelkän happoveden hinnaksi tulis 2e/litra, puhumattakaan että ostais makuaineet päälle. Halvemmaksi tulee ostaa valmista.

Ja toisekseen, et näköjään osaa myöskää laskea. Sinun hinnallasi (en tiedä mistä repäisit.) litra maksaisi 0,50e, ei suinkaan 2e. Ja happopullon vaihto meidän lähicittarissa maksaa 11e, eli hintaa per litra kertyy huimat 0,18e.

Esansseja halvemmaksi tulee perus mehutiivisteet, itselle ainakin maistuu!

Meillä on Sodastream Eco.
Ollaan oltu tosi tyytyväisiä ja laitetta käytetään päivittäin kun mä tykkään litkiä
ihan hapotettua vettä.

Viime kesänä kun raskaus oli alussa ja kauhea pahoinvointi, niin kyllä oli
ihan korvaamaton saada kylmää hiilihapotettua vettä!

Mun mielestä noissa tiivistemauissa on niin paljon kaikkia epäterveellisiä
ainesosia, että itse en niitä tykkää käyttää.
Omatekoisella mehulla / kaupan lisäaineettomilla mehuilla maustellaan joskus.

SodaStream Jet - Black - Kotielektroniikka - CDON.COM

Mä voin ainakin suositella lämpimästi :) Meillä on Soda Stream Jet, just toi muovinen hökötys. Oli pakko raskaana ollessa hankkia kun oli kauhee himo hiilihappojuomiin :D Ja oon kyllä tykänny, mies samoin. Mun suosikkimakuja on vadelma-karpalo ja päärynä-kiivi, ja colakin maistuu. Ja sekin on hyvä ettei tosiaan oo sitä pullojen roudaamista suuntaan tai toiseen ja meidän lähiprismassa maksaa kymmenisen euroa se patruunan täyttäminen.
50e muistaakseni toi meidän hökötys makso Tuurissa..

Yhteistyössä