sl asiakaspalvelija paikalla. Kysy mitä vain.

Alkuperäinen kirjoittaja kommodoori:
ovatko parhaat hyttiluokat mielestäsi hintansa arvoisia?
Ei. Esim. seren ja sympan sviitti ja commo-luokan hytit ovat kyllä hulppeita, ja esim. parveke on varsinkin kesäaikaan tosi luksusta, mutta en silti ITSE maksaisi samaa hintaa parin päivän risteilystä jolla pääsisin espanjaan viikoksi. Kannattaa varata ennemmin vaikka pisteillä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mites nämä ikärajat nyt menee, eli itse olen käsittänyt että me ei päästä risteilyllä oman perheen voimin, mies 23v minä 18v ja lapsi vuoden? Näinkö on?
http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/usefulInformation/ageregulations.htm
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Copycat:
(risteilyyn liittyvää!)
Mitä eroa on Serellä ja Sympalla noin niin kuin rakenteellisesti? (Mä teideän, tiedätkö sä?) :D
1. kyljessä lukee eri nimi
2. piipussa hylkeellä on sympassa sininen silmä seressä valkoinen silmä
3.komentosillan päädyt ovat erilaiset
4.ikkunanpesijä keulassa
5.aurinkokansi seressä vihreä sympassa sininen
6. kansirakenne seressä teräs sympassa alumiini.
 
vieras
Nuo ikärajat kiinnostavat myös. 21-vuotias oli juuri kavereidensa kanssa risteilyllä arkipäivänä (kaikki saman ikäisiä). Ovatko ne korkeammat ikärajat siis vain viikonloppuna voimassa? Miksi abiristeilyllä pari vuotta sitten piti olla 2 aikuista valvojaa/luokka ja tänä vuonna ei tarvittu valvojia ollenkaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kommodoori:
ovatko parhaat hyttiluokat mielestäsi hintansa arvoisia?
Lux-hyttiin kuuluu erikoisaamiainen, eli jos on aikonutkin syödä aamisisen, niin sen voi "vähentää" hytin hinnasta = ajatella, että hytti on sen verran edullisempi.

Ja Commossa on lounge, jossa saa kahvit ja paljon muutakin. Siellähän jotkut syövät vatsansa pinkeeksi pasteijoilla ja pullalla. Eli senkin voin ikäänkuin vähentää matkan hinnsta.

Lasten kanssa en edes miettisi muuta kuin Commoa tai Luxaria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Copycat:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Copycat:
(risteilyyn liittyvää!)
Mitä eroa on Serellä ja Sympalla noin niin kuin rakenteellisesti? (Mä teideän, tiedätkö sä?) :D
1. kyljessä lukee eri nimi
2. piipussa hylkeellä on sympassa sininen silmä seressä valkoinen silmä
3.komentosillan päädyt ovat erilaiset
4.ikkunanpesijä keulassa
5.aurinkokansi seressä vihreä sympassa sininen
6. kansirakenne seressä teräs sympassa alumiini.
Aika hyvä, mutta vielä muitakin eroja löytyy ;)
 
Wide
Siljan henkilökunnan edutkin on perseestä, hytit saa varata 10 päivää ennen ja ikinä ei niitä saa.
-50% kupongitkin on aika syvältä, aina on kiintiö täynnä kun yrittää varata!
Mitäs sä tykkäät?
 

Yhteistyössä