J
Joulunparas confused
Vieras
Mitä tästä pitäisi ajatella: olemme keski-ikäinen seurusteleva pari vakisuhteessa, tykätään toisistamme. Mies ei suostu sitoutumaan vaikka rakastaa selvästi. Pitää käsivarren päässä henkisesti, ei suostu kertomaan että rakastaa mutta onkii minulta vastaavaa tietoa jatkuvasti tyyliin "olet selvästi ihan rakastunut muhun kun teit xxxx". Ei aio naimisiin (en ole painostanutkaan kun en itsekään välttämättä), ei halua yhteiseen kotiin. Näemme keskim. kerran viikolla ja pe tai la, harvoin koko viikonlopun. Muun ajan on kotonaan, katsoo tv:tä.
Itse olen ajatellut että on jotenkin laiska. Mutta huonoina hetkinä mietin että käyttää minua hyväkseen, saa seksiä ja ruokaa, enkä minä tyhmä tajua. En ole saanut vielä otetuksi asiaa esiin kun mies on superhuono puhumaan tunteistaan ja se menee sellaiseksi että minä kyselen ja se ynähtelee. Ja kivaahan meillä on kun nähdään, ei riidellä tms., joten en halua rikkoa lumousta vaikka asia mietityttää jatkuvasti.
Onko tämmöinen yleistä? Millä te naiset pärjäätte vastaavassa tilanteessa?
Entä miehinen näkökulma asiaan?
Itse olen ajatellut että on jotenkin laiska. Mutta huonoina hetkinä mietin että käyttää minua hyväkseen, saa seksiä ja ruokaa, enkä minä tyhmä tajua. En ole saanut vielä otetuksi asiaa esiin kun mies on superhuono puhumaan tunteistaan ja se menee sellaiseksi että minä kyselen ja se ynähtelee. Ja kivaahan meillä on kun nähdään, ei riidellä tms., joten en halua rikkoa lumousta vaikka asia mietityttää jatkuvasti.
Onko tämmöinen yleistä? Millä te naiset pärjäätte vastaavassa tilanteessa?
Entä miehinen näkökulma asiaan?