T
tossuliini
Vieras
Täällä kertoo että seurustelee miehen kanssa muttei asu yhdessä vaikka on yhteinen lapsi niin ei voida tajuta että on erinäisiä syitä miksi yhdessä asuminen ei kerta kaikkiaan onnistu. Otan esimerkkinä sen että jos isä käyttää alkoholia ja on kännissä ollessaan ns. väkivaltainen luonne tai ollut sellainen niin eikö siinä jo ole tarpeeksi syitä siihen miksi ei asuta yhdessä. Muuten menee asiat hyvin, isä ja tytär näkee toisiaan harva se päivä ja mies käy saunassakin meillä. Meillä on aina ollut niin että jos mä otan ja mies on selvinpäin ei tule riitaa eikä myöskään silloin jos otetaan yhdessä mutta jos mies ottaa ja minä en niin mä en vaan jaksa kuunnella sitä kenkkuilua en kännissä enkä krapulassa ja silloin tulee helposti riitaa, niin on parempi että mies nukkuu känninsä pois omilla kämpillään ja tulee vasta sitten kun on täysin vesiselvä että uskaltaa auton rattiin lähteä, asutaan nimittäin eri puolilla kaupunkia.
Oli meillä tässä yhdessä vaiheessa puhetta yhteenmuutosta, taloudellisesti pärjättäisi tosi hyvin eikä haittaisi vaikka eläkkeestä tippuisi se 50 e, se on sen verran pieni raha siihen verrattuna mutta kun se ei vaan käy niin ei käy. Koittakaa nyt jotkut ihmiset käsittää tää että en tosiaankaan nosta turhasta yhteiskunnan tukia, meidän tilanne ei vaan salli yhteen muuttamista. Sillä meidän yhdessäolomme on kestänyt jo yli 14 vuotta kun emme asu yhdessä, muuten olisimme varmaan jo eronneet vuosia sitten jos olisimme asuneet saman katon alla.
Oli meillä tässä yhdessä vaiheessa puhetta yhteenmuutosta, taloudellisesti pärjättäisi tosi hyvin eikä haittaisi vaikka eläkkeestä tippuisi se 50 e, se on sen verran pieni raha siihen verrattuna mutta kun se ei vaan käy niin ei käy. Koittakaa nyt jotkut ihmiset käsittää tää että en tosiaankaan nosta turhasta yhteiskunnan tukia, meidän tilanne ei vaan salli yhteen muuttamista. Sillä meidän yhdessäolomme on kestänyt jo yli 14 vuotta kun emme asu yhdessä, muuten olisimme varmaan jo eronneet vuosia sitten jos olisimme asuneet saman katon alla.