mä en ymmärrä tätä ajatusta näistä seurusteluista

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
että jos mies ja nainen on yhdessä ja sitten tulee ero. niin miksi se on niin kauheeta sitten jos se miehen entinen tyttöystävä alkaakin seurustelemaan jonkun miehen ystävän kanssa. tai toisin päin . mikä siinä on kauheeta. koska eihän siinä petetä ketään, kerta on erottu

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Joo, totta puhut. Omaa elämäähän sitä silloin jo eletään. Mutta toisaalta mä ymmärrän senkin puolen, että se saattaa toista osapuolta satuttaa ja loukata, vaikka se ero on jo tullut. Se vain on merkki siitä, että itse eroprosessin käsittely on pahasti kesken. Ihmiset kun pääsevät yksilöllisesti jaloilleen eri tahtiin ja eri tavoilla erossakin. Täysin inhimillistä kuitenkin.

no hitto, ei kiinnostais panna kaverin entistä, yäk.. Oispa sit kva kertoo parisuhdeasioita ystävälle, jonku ex mies tää uus ois. ja jos se mies ois esim jättäny ystäväni, nii vois olla mielenkiintoinen tilanne ystävälle.. Huh kaikki yhteiset juhlat jne.

Kysy mun ex:ltä.
Erottiin kohta kaksi vuotta sitten ja nyt se epäilee että olen alkanut seurustelemaan jonkun kanssa ja varoittelee mua päivittäin puhelimessa siitä että selainen toiminta voi olla vahingollista meidän lapselle :O
Juu en ole vielä viitsinyt alkaa seurustelemaan kenenkään kansa, mutta syy siihen on että en halua sotkea ketään ulkopuolista meidän eroriitoihin joita puidaan oikeudessa kohta kolmatta vuotta. - sairas mies, luulee voivansa pelata muita mielensä mukan.

Been there, done that. Rikkoi ystävyyden. Ei samantien, mä hyväksyin aluksi että exä alkoi seurustella mun hyvän ystävän kanssa. Erosta oli jo tovi. Mutta ei siitä vaan tullut mitään. Kaikki illanistujaiset joissa he oli kaksin oli tosi kummallisia (mullakin oli jo tuo mun nykyinen aviomies kuvioissa). Ero oli aikanaan suht riitaisa ja aina kun yritettetiin porukalla tavata juttu meni tosi hankalaksi. Pikkuhiljaa yhteydenpito sitten vaan lakkasi. Ei kummatkaan enää ottanut yhteyttä toisiinsa.

eli periaatteessa tuo on ok. Mutta kyllä siinä niin kimurantteja tilanteita voi eteen tulla että kannattaa todellakin varautua ystävyyden loppumiseen. Sen kuitenkin tiedän että ex ja ex-ystäväni ovat edelleen yksissä. Hyvä niin. Me molemmat kuitenkin löydettiin rakkaus, vaikka ystävyys päättyi

Yhteistyössä