mä en ymmärrä tuollaisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
jotka sanoo että on jonkun muun kuin siinä suhteessa olevan vika jos suhteessa oleva pettäää.
oli se sitten mies tai nainen ketä pettää niin sen vika eikä sen "huoran joka viettili" tai muuta yhtä naurettavaa.

ei ne ulkopuoliset ole luvanneet olla sule uskollisia vaan sen kumppani

Voi kuule kun mä olen sun kanssa ihan samaa mieltä! Olen joskus täällä yrittänyt kertoa samaa.
Tämä näkyy meilläpäin ainakin siinä tilanteessa kun nainen on löytänyt uuden sulhon niin naisen exä on suunnilleen tappamassa tätä uutta miestä. Mun mielestä se nainen jos joku ansaitsis köniin siinä tilanteessa!

Ku sitä "kolmatta" osapuolta on helpointa syyttää, ku ei se oma muru tee mitään. Ja oma muru on niin tahdoton et lähtee jokaisen tissin vilauttajan mukaan..:kieh: Ja pettäjä kun myös on aika loistava kakan puhuja (oma kokeus) järjestäen, et se kolmas ei välttämättä edes tiedä että siellä kotona odottaa vaimo joka luulee kaiken olevan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Ku sitä "kolmatta" osapuolta on helpointa syyttää, ku ei se oma muru tee mitään. Ja oma muru on niin tahdoton et lähtee jokaisen tissin vilauttajan mukaan..:kieh: Ja pettäjä kun myös on aika loistava kakan puhuja (oma kokeus) järjestäen, et se kolmas ei välttämättä edes tiedä että siellä kotona odottaa vaimo joka luulee kaiken olevan hyvin.

niinhän se on että on pakko jonkun muun niskaan kaataa syyt. Mutta se on ihan naurettavaa.

mullle yksi tuttu jonka mies kehui sille toista naista ja sen mies flirttaili naiselle. nainen ei vastannut mitenkään. niin se tuttu silti huoritteli tätä naista kun puhu siitä :o ei se nainen ollut tehnyt mitään. ei mee jakeluun.

Kerran järkytyin kun kaverin akka oli myöhässä tapaamisesta. Kaveri sitten myöhästymisestä hermostuneeena paatosti meille että stanan ämmä on taas h**raamassa jossain. Eikä oikeasti edes epäillyt mitään tällaista eikä ollut aihettakaan, kunhan vain purkautui sanallisesti hieman ronskimmalla otteella.
Mua ketuttaa tuollainen ylimääräinen huorittelu ja huorittelu yleensäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:

niinhän se on että on pakko jonkun muun niskaan kaataa syyt. Mutta se on ihan naurettavaa.

mullle yksi tuttu jonka mies kehui sille toista naista ja sen mies flirttaili naiselle. nainen ei vastannut mitenkään. niin se tuttu silti huoritteli tätä naista kun puhu siitä :o ei se nainen ollut tehnyt mitään. ei mee jakeluun.

Luonnollisesti sitä on huora, vaikka ukkomiehen flirttiin ei vastaakkaan.. :laugh:

Yhteistyössä