En mä ymmärrä :( Nettideiteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiva"

Vieras
Laitoin tänään profiilin treffisivustolle. Kuvaa ei vielä ole, mutta tekstin kirjoitin huolella. Olin rehellinen ja avoin, hauskakin kai. Mutta kukaan, ei kukaan, vastaa mulle yhtään mitään. Ei flirttiä, ei viestiä, ei mitään. :(
Ja facebookissakin yhdessä deittipalvelussa, siellä oli kiinnostava mies jonka profiili kolahti. Laitoin viestiä, mutta mies ei ole vastannut yhtään mitään. Ei, vaikka onkin klikannut että tykkää myös mun profiilista. Ja ihan sinkkumies ilmoittaa olevansa, että ei nyt ole kyseessä mikään varattu tapaus.
:(

Kai se vaan on uskottava, että ei mulla käy minkäänlaista flaksia mihinkään suuntaan. Pakko vaan olla yksin.

Kyllä ne kohta alkaa tulla. Laita kommentteja ja tykkäämisiä miesten profiileihin ja kyllä ne alkaa vastailemaan. Ja jos sulla on kuvaa, niin laita joku edustava. Se jo auttaa tosi paljon. Jotkut eivät noteeraa kuvattomia profiileita ollenkaan.

Kannattaa laittaa kuva. Ihmiset on valitettavasti oppineet, että kuvattomissa on paljon feikkejä ja varattuja, että monet eivät vastaa kuvattomille ollenkaan :(

Itse en aiemmin halunnut laittaa kuvaa, ettei oppilaat vahingossa tunnista mua, niin etsin sitten kiinnostavia miesten profiileita ja laitoin heille viestiä, jossa mm. linkki omaan ilmoitukseeni josta sai aika perusteellisen kuvan minusta ja liitteenä sitten tuore ja totuudenmukainen, mutta silti niin edustava kuva kuin mitä nyt sain itsestäni otettua.

On siihen kuva tulossa, mutta vasta myöhemmin vähän.. ja se kuva ei ole kaikkein edustavin, vaan kaikkein totuudenmukaisin kuva musta. En halua tilanteeseen, jossa treffeille lähtenyt mies huomaakin olevansa naamatusten monsterin kanssa :(

[QUOTE="kiva";22455385]On siihen kuva tulossa, mutta vasta myöhemmin vähän.. ja se kuva ei ole kaikkein edustavin, vaan kaikkein totuudenmukaisin kuva musta. En halua tilanteeseen, jossa treffeille lähtenyt mies huomaakin olevansa naamatusten monsterin kanssa :([/QUOTE]

No oletko monsteri?

Yhteistyössä