Mies luulee että olen ihastunut työkaveriin tai että mulla on jo suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";28523959]En ole kivestä tehty. Kun tuollainen namupala on vaikka elokuvassa tähtenä, käy mulla seksi mielessä silloinkin. Tämä on musta sama asia. Työkaveri on siis yhtä komea kuin joku Hugh Jackman tai vastaava.

Mieheni kanssa olen ollut yli 10 vuotta, rakastan häntä ja hän on komea mies, mutta varmaan tavallisempi. Ikinä en ole edes suudellut kenenkään kanssa koko aikana kun ollaan oltu yhdessä, tai ollut ihastunut. En koe että nytkään olen ihastunut, olen ehkä vain imarreltu.

Jos tämän takia mun mies ottaa musta eron, niin vähällä meni.[/QUOTE]

Elokuva ja oikea elämä on pikkusen eri asioita.

[QUOTE="aapee";28523959]

Jos tämän takia mun mies ottaa musta eron, niin vähällä meni.[/QUOTE]

Oletpas todella rakastunut mieheesi ja arvostat miestäsi paljon o_O.. mikset samantien hyppää sänkyyn sen miehen kanssa, kun asiat ovat selkeästi noin pielessä avioliitossa jo, että ei kiinnosta jos mies lähtee kävelemään?

Jos mä olisin ap:n mies niin epäilisin kans että jotain sutinaa nyt tuossa on meneillään. Mulla kävi aikoinaan niin että koulussa samalla luokalla oleva mies kertoi mulle facebookissa olevansa ihastunut minuun ja alkoi lirkutella kaikenlaista, kyllähän se mieltä hiveli kun joku mies (muu kuin omakin) on kiinnostunut, mutta pistin sille lirkuttelulle kyllä stopin heti, sanoin että olen varattu jne. Kun koulu loppui, poistin koko miehen facebook-kavereista.

Olisiko sinusta ok jos miehelläsi olisi oikeasti hyvännäköinen naispuolinen työkaveri, joka flirttailee miehesi kanssa paljon? Kulkisi yläosattomissa miehesi edessä ja kehottaisi häntäkin ottamaan vaatteet pois? Kutsuisi miestäsi kobsertteihin ja lähettelisi biisejä flirttailun saattelemana? Miehesi puhuu tästä naisesta unissaan ja ajattelee seksiä hänen kanssaan.

Ei mun mieskään ole kivestä. Minä en ole niin mustasukkainen. Olen esim. tutustunut hänen eksään ja me olemme kavereita. (Eksä oli mua edeltävä tyttöystävä, ja heillä on edelleen yhteinen harrastus, ja käyvät tän porukan kanssa ulkomaillakin keskenään.)

Jos puhuisi unissaan jotain epäilyttävää, mä kysyisin heti enkä ratsaisi puhelinta.

Ja uskoisin jos mies vannoo, ettei mitään ole meneillään.

[QUOTE="vieras";28523991]Työkaverisi ja Hugh Jackman taitaa olla pikkusen eri juttu.[/QUOTE]

No on, mutta se siis se miten suhtaudun tähän. Jollain tasolla se ulkonäkö tekee sen, ettei se ole todellista. En tiiä käsittääkö sitä kukaan. Siis mitään ei ole tapahtunut ja ehkä mä suhtaudun että tämä on jotenkin epätodellista.

Miehet (ei kyllä useimmat naisetkaan) ajattele niin monimutkaisesti että tuo on naimisissa joten ei ehkä kannata yrittää häntä pokata. Tarvitaan selkeät ohjeet en pidä tuosta, tuollaisen flirtin on syytä loppua nyt. Piste. Ei mitään selittelyjä kyllähän minä olen imarreltu flirtistä, mutta kun...

Tämä on jatkunut jo varmaankin 4-5 kk, mitään oikeita lähentymisyrityksiä tyyliin yrittäisi suudella tms. ei ole tapahtunut.

Kun menen töihin, stoppaan kyllä tämän.

[QUOTE="aapee";28524024]Ja uskoisin jos mies vannoo, ettei mitään ole meneillään.[/QUOTE]

Vaikka sinulla ei mitään olisi meneillään työkaveria kohtaan, ilmiselvästi hänellä on meneillään jotakin sinua kohtaan. Minusta se pitää pystyä kieltämään ja/tai estämään jos haluat luottamuksen parisuhteessa jatkuvan. Mustasukkaisuus ei poistu millään siedätys hoidolla.

[QUOTE="aapee";28524057]Tämä on jatkunut jo varmaankin 4-5 kk, mitään oikeita lähentymisyrityksiä tyyliin yrittäisi suudella tms. ei ole tapahtunut.

Kun menen töihin, stoppaan kyllä tämän.[/QUOTE]

Petät mielessäsi ja se riittää, joskus se on jopa pahempi kuin itse fyysinen teko. Ymmärrän miestäsi.

Onhan flirtti ja huomiot kivoja, mutta liika on liikaa ja jos sitä ei estele mitenkään, muuten kuin "olen naimisissa", lyö vain pökköä pesään. Eipä niitä pettäjiä ole aikaisemminkaan kiinnostanu onko joku naimisissa vai ei. Itse en ole päässyt naimisiin saakka vielä, kun häät ovat vasta edessä, mutta joka kerta, jos saan mieheltä enemmänkin huomiota (yksi vanhempi herra esim. joka roikkuu melkein minussa kiinni ja on mieheni työkaveri.. kovasti aina mielistelemässä ja iskemässä silmää yms.) "pakenen" tilanteen jälkeen mieheni helmoihin ja kerroin kuinka ahdistavaa se on. En halua antaa pientäkään osviittaa miehelleni, että hyväksyisin isku yritykset, kun haluan pitää miehestäni kiinni kaikin keinoin, rakastanhan häntä koko sydämestäni ja hän on koko elämäni. Sinä taas olet vähän turhan kevytkenkäinen asian suhteen, enpä ihmettelisi, jos miehesi lähtee kävelemään koko jutun takia. Onhan se hyvä, jos äitinäkin on markkina-arvot kohdallaan, mutta yläosattomiin riisuutuminen on jo selkeä vihje, mitä mies haluaa ja se, ettet kiellä, kertoo hänelle, että vaikka olet naimisissa, haluat samaa.. Jännä juttu että miehesi epäilee sinua..

Kun veti ne kuteet pois, niin menin oikeasti shokkiin ja vähän pelästyinkin. Koska ajattelin että nyt hän ehkä yrittää suudella tms.

Samaan aikaan en kyllä voinut olla huomaamatta, että hyvä luoja millainen kroppakin tuolla on, siis kun oli siinä metrin päässä ja hänen tukka meni sekaisin siinä ja katsoin suoraan silmiin, missä on kilometrin pituiset ripset... se oli se kerta kun mietin sen jälkeen millaista seksi olisi hänen kanssaan.

Silloin sanoin kyllä heti, että tällaista ei sitten enää saa tapahtua, ja työkaveri pyysi anteeksikin sitä.

Oletpas todella rakastunut mieheesi ja arvostat miestäsi paljon o_O.. mikset samantien hyppää sänkyyn sen miehen kanssa, kun asiat ovat selkeästi noin pielessä avioliitossa jo, että ei kiinnosta jos mies lähtee kävelemään?

Tarkoitin vain ettei mies paljon laita painoa meidän suhteelle, jos nuutaman viestin takia ottaa eron. Ja kun en ole itse niitä viestejä edes kirjoittanut, vaa on selkeästi yksipuolista.

Kai ymmärrät, että sinulle, ne ovat muutama viesti, mutta miehellesi ne voi olla koko elämä. Miehesi näkee asian niin, että sinulla on jotain meneillään sen kanssa ja lähtee sen takia ja sinä pidät miestäsi kevytkenkäisenä, kun muutaman viestin tähden lähtee kävelemään. Sanoit itsekkin, että olet EHKÄ vain imarreltu enemmän kuin ihastunut, joten olet hyvää matkaa sotkemassa itsesi siihen mieheen ja samalla sotkemassa avioliittosi ja kunnolla. Kunnon stoppi hommalle ja juurta jaksaen koko tarina miehelle, jotta hän saa mielenrauhan ja ehkä jopa uskoo sinua.

Vaikka sinulla ei mitään olisi meneillään työkaveria kohtaan, ilmiselvästi hänellä on meneillään jotakin sinua kohtaan. Minusta se pitää pystyä kieltämään ja/tai estämään jos haluat luottamuksen parisuhteessa jatkuvan. Mustasukkaisuus ei poistu millään siedätys hoidolla.

Ilmeisesti.

Onko ihan mahdotonta, että joku mies vain flirttailisi nöin paljon, mutta ei oikeasti itsekään haluaisi seksisuhteeseen mun kanssa? Että se olisi hänellekin vain pieni piristys?

Mun mielestä tuo on aika viatonta flirttiä, toistaiseksi. En minäkään miehelleni olisi mitään kertonu kun en kerro mitä muutkaan ystäväni minulle viestittelevät..

No hän haluaa panna sua, anna pesää nin sitten hän lentää seuraavan lumpun perään. Naisilla näyttää olevan tuossa iässä olevan mahdoton halu testauttaa että joku muukin haluaa panna kuin vain oma "rakas" mies.

Anna palaa, riko parisuhteesi ja jne, tärkeintä että NYT saat vierasta mulkkua.

Kai ymmärrät, että sinulle, ne ovat muutama viesti, mutta miehellesi ne voi olla koko elämä. Miehesi näkee asian niin, että sinulla on jotain meneillään sen kanssa ja lähtee sen takia ja sinä pidät miestäsi kevytkenkäisenä, kun muutaman viestin tähden lähtee kävelemään. Sanoit itsekkin, että olet EHKÄ vain imarreltu enemmän kuin ihastunut, joten olet hyvää matkaa sotkemassa itsesi siihen mieheen ja samalla sotkemassa avioliittosi ja kunnolla. Kunnon stoppi hommalle ja juurta jaksaen koko tarina miehelle, jotta hän saa mielenrauhan ja ehkä jopa uskoo sinua.

Mies ei ole sanonut että jättäisi mua, tai ottaisi eron. Hän haluaa saada selville, olenko ihastunut tai onko tässä jo joku suhde.

Olen kertonut juurta jaksaen kaikki tapaukset nitä muistan. Mies on aika suuttunut varsinkin siitä että se työkaveri veti vaatteet pois.

Se mun unissapuhuminen mietityttää häntä, sanoin että en voi kontrolloida unia. Mies tietää että olen nähnyt vastaavia unia mm. jostain elokuvatöhdistä ja vastaavista. Enkä ole niidenkään kanssa suhteessa (tai edes tavannut).

Olen näyttänyt kuvan, ja mies myöntää että kyseessä on todella poikkeuksellisen näköinen mies. Ei kuka tahansa naapurin Heikki.

[QUOTE="aapee";28524144]Mies ei ole sanonut että jättäisi mua, tai ottaisi eron. Hän haluaa saada selville, olenko ihastunut tai onko tässä jo joku suhde.

Olen kertonut juurta jaksaen kaikki tapaukset nitä muistan. Mies on aika suuttunut varsinkin siitä että se työkaveri veti vaatteet pois.

Se mun unissapuhuminen mietityttää häntä, sanoin että en voi kontrolloida unia. Mies tietää että olen nähnyt vastaavia unia mm. jostain elokuvatöhdistä ja vastaavista. Enkä ole niidenkään kanssa suhteessa (tai edes tavannut).

Olen näyttänyt kuvan, ja mies myöntää että kyseessä on todella poikkeuksellisen näköinen mies. Ei kuka tahansa naapurin Heikki.[/QUOTE]

Esim. kun David Beckham oli niissä bokserimainoksissa, niin näin monena yönä unta hänestä ja olin kuulemma jutellut aika intiimejä juttuja englanniksi Davidille. En oo ikinä nähnytkään livenä.

[QUOTE="vieras";28524136]Mun mielestä tuo on aika viatonta flirttiä, toistaiseksi. En minäkään miehelleni olisi mitään kertonu kun en kerro mitä muutkaan ystäväni minulle viestittelevät..[/QUOTE]

Niin, pidin vain pienenä piristeenä, ilman aikomustakaaan mennä pidemmälle. Mies tulkitsi toisin.

[QUOTE="mies";28524137]No hän haluaa panna sua, anna pesää nin sitten hän lentää seuraavan lumpun perään. Naisilla näyttää olevan tuossa iässä olevan mahdoton halu testauttaa että joku muukin haluaa panna kuin vain oma "rakas" mies.

Anna palaa, riko parisuhteesi ja jne, tärkeintä että NYT saat vierasta mulkkua.[/QUOTE]

En ole aikonut ryhtyä pettämään. Musta en ole tehnyt mitään väärää.

Et ole pistänyt selvää stoppia tuolle mikä on jo flirttailua enemmän vaan antanut ymmärtää että sopii jatkaa ja siitä vielä pidätkin (mm. :) vastaukset). Itse en katsele sinua omassa kodissani päivää kauempaa.

Aika noloahan tuo on. Tuo flirttaileva mies on aasi ja sinä ratsastaja.
Jos ette pysty pitämään samaa peliä puolisoidenne läsnä ollessa, niin olisi syytä lopettaa.

Antamalla flirtin jatkua (älä viitsi jatkaa, tsih...) sä vaan annat viestin että sun oma liittosi ei kovin kummoinen ole. Jotain rajaa sillä puolison nolaamisellakin pitäisi olla.

[QUOTE="aapee";28524105]
Nyt täytyy sanoa kun meen töihin, että kaikki muu viestintä paitsi työtehtäviin liittyvä on nyt loputtava ja kerron kyllä miksi. Eiköhän tuo usko.[/QUOTE]

Epäilyttää kyllä kuinka vakuuttavasti pystyt tämän tekemään... ja jos jatkossa toistuu kuinka jyrkästi osaat sen tyrmätä. Vai hymyiletkö kauniisti ja sanot "ei, älä viitti... "

Yhteistyössä