Mun mies kai oikeesti luulee että mulla on toinen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
koska olen ollut väsyinen ja välillä kiukkuinen, eikä ole seksi kiinnostanut. Se ihan aidosti luuli että mulla on toinen, ja nyt vielä välillä vitsailee epävarmana että sulla on toinen. Olen siis raskaana, eikä mulla todellakaan ole ketään toista. Olen vaan aika väsynyt ollut raskauden+ töiden+ kotitöiden yhdistelmästä.

Ja minä kun ajattelin kosia sitä, kun tää olo tästä helpottuu....

luuli, että mulla on joku toinen mielessä, kun olin työstä tosi väsynyt. Uskoi kyllä sitten, mutta kyllähän se vähän ontolta tuntui, kun olisi vaan ollut itse tukea vailla. Voimia sulle. Yritä nukkua yöt mahdollisimman hyvin, kyllä se kohta helpottaa! Kosi ihmeessä!

luuli, että mulla on joku toinen mielessä, kun olin työstä tosi väsynyt. Uskoi kyllä sitten, mutta kyllähän se vähän ontolta tuntui, kun olisi vaan ollut itse tukea vailla. Voimia sulle. Yritä nukkua yöt mahdollisimman hyvin, kyllä se kohta helpottaa! Kosi ihmeessä!

Kiitos, yritetään :) vähän ontolta joo, mutta eiköhän se itsekin kohta huomaa että on vaan vainoharhainen.

onnistuiskohan semmoinen, jos miehille pistettäisiin niitä raskaushormoneja vereen ja katsottaisiin, miten äijän käy. lääkäri sanoi, että progesteronilla voi nukuttaa ihmisen.

Yhteistyössä