Kyllä mulla on ihana mies :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Se soitti ja kyseli, että mitä mä oon hommaillu. Sanoin sitte, että oon täs vähä siivoillu hissukseen. Niin luurin toisesta päästä kuului heti kiukkuinen vastaus: " Saatanan apina!" Ei kyllä ihan tosissaan sanottu, mutta sitä suututti, ku siivoan, vaikka pitäsi huilata :| Mulla vaan on ollu taas tänään niin hyvä olo, eikä oo supistellu, niin vähä ajattelin laittaa kotia putsinkiin, kun pojatkin on poissa kotoa. Miehestä on raskauden ja näiden supistelujen takia tullu niin yli huolehtivainen, että välillä oikeen suututtaa... se olis varmaan tyytyväinen, jos makaisin saohvalla kaiket päivät tekemättä yhtään mitään :kieh:
No nyt on siivoukset valmiit ja painun sohvalle makaamaan... Jos tekis tuolle miehelle vaikka lämpimiä voileipiä, ku se tulee kotiin, ehkä se siitä leppyis :D

mun mies taas ei ole korvaansa lotkauttanut vaikka on supistellut ja kiristellyt milloin mistkäkin.
Ikävä kyllä se ei ole huolehtia tyyppi vaikka muuten ihana onkin

(anna sen miehen tehdä itse leipänsä, sunhan piti levätä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mun mies taas ei ole korvaansa lotkauttanut vaikka on supistellut ja kiristellyt milloin mistkäkin.

Mun mies on myös sitä koulukuntaa, jonka mielestä raskaus ei ole sairaus. "mihin sä sairaslomaa tarvit, sähän oot vaan raskaana?"

Se mulle jo ennen töihin lähtöä piti kamalan saarnan, ettei puhu mulle, jos täälä on siivottu yhtään mitään. Onneksi se ei osaa pitää mykkäkoulua :laugh:
Onhan tuo kyllä korvaamaton apu ollu ja ihanan huolehtivainen (vaikka välillä se suututtaakin, kun ei mitään muka saisi tehdä )!

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:

Ehkä se on tyytyväinen, jos mä makaan sohvalla ,ja se saa tehdä ja tarjoilla mulle leipiä :D

Musta olis ihanaa jos mun mies olis tuommoinen. Ihan sama vaik mä oksentaisin suolet pihalle tai olisin pää kainalossa, silti mulla ei oo kai sen mielestä mikää :/ muuten on ihana ja huomaavainen, ei vaan pysty tajuamaan mikä siihen menee jos sairastun!

Yhteistyössä