Mies luulee että olen ihastunut työkaveriin tai että mulla on jo suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Tämä työkaveri on oikeasti todella hyvännäköinen mies, ja flirttailee aika paljon mun kanssa. Hänkin on avoliitossa, minä naimisissa ja äitikin.

Mm. kun oltiin kahdestaan hän veti kaikki vaatteet yläosasta pois (meillä on kuuma, huono ilmastointi), ja kehotti että mäkin tulisin bikineissä. On kutsunut mua konsertteihin ym. kahdestaan. Viimeksi heitti mulle sen uuden räpbiisin, Enkeli vai mikä sen nimi on, ja viestinä: Tämä on varmaan kirjoitettu sinusta.

Olen siis unissani puhunut hänestä. Mies tutki työpuhelimen ja löysi flirttiviestejä, mm. nuo mitä kirjoitin tuohon ylös. Itse olen vastannut niihin korkeintaan :) . Itse en ole lähettänyt mitään viestiä.

En kiellä etteikö ajatus seksistä ole käynyt mielessä, koska hän on todella komea ja hauskakin, mutta en ole aikonut mennä sänkyyn. Se on vain flirttiä. Ja kyllähän se toki mua myös hivelee, että on mun perässä. Imartelu tuntuu hyvältä.

Miten saan vakuutettua että mitään ei ole käynnissä?

oot ällöttävä!

siis sä oot ajatellut seksiä miehen kanssa se on jo pettämistä!

nyt sä pistät poikki kaiken yhteyden pidon tohon mieheen tai sitte voit olla varma että oma liittos ei voi hyvin!

mies on kauhee ku rakastaa sua ja tuntee olevansa uhattu ja tää toinen mies on ihana kun oman puolisonsa selän takana selkeesti yrittää saada seksii toiselta ja sä oot muka viaton kun annat toisen ymmärtää...ja jopa ite ajattelet seksiä hänen kanssaan.

toivottavasti miehes tajuais antaa monon kuvan sun takapuoleen!

mutta sinä olet salannut nuo viestit mieheltäsi! miksi? koska haluat saada tuolta vieraalta mieheltä noita viestei. johan sä sanoit että oot ajatellu seksiä.

jos mulle tulis tollasii viestei kiikuttaisin puhelimeni miehelle ja sanoisin että kato ny mitä se tekstaaa, ärsyttää, mitä mä vastaan sille että se jättää mut rauhaan.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Tilanne imartelee sinua etkä ole tehnyt miehelle - kummallekaan! - selväksi ettei se ole sopivaa. Siis toivot että jotain seuraisi siitä.
Jos et toivoisi, kokisit kyllä tuon häiritsevänä ja tekisit sille stopin.

Itse ainakin kokisin todella alentavana minun parisuhdettani kohtaan että toinen noin tuppautuu. Noin ronskilla flirtillä joka kuuluu vain kahdenväliseen suhteeseen.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="aapee";28523887]Jos olisin työkaverin avovaimo, niin mua varmaan mietityttäisi tuon miehen uskollisuus.

Minä en siis ole stripannut tai lähettänyt yhtäkään viestiä, mennyt mihinkään iltamenoihin kahdestaan hänen kanssaan tai mitään muutakaan, paitsi saanut ne viestit ja vastannut :)[/QUOTE]

Jos olisin sinun aviomiehesi, niin mua todellakin mietityttäisi vaimon uskollisuus.

Tekemällä työkaverilesi selväksi että olet naimisissa etkä pidä (ja/tai miehesi ei pidä) noin suoraa flirttiä työkavereiden välillä sopivana.

Olen sanonut, että en ole lähdössä mihinkään hänen kanssaan. Naimisissa olon hän tietää kyllä, tiesi alusta asti kun tuli meidän toimistoon viime talvena.

Kun meen töihin, kerron että mies luki hänen viestinsä ja nyt luulee liikoja, niin nyt vain töihin liittyviä viestejä ja juttuja.

Olisiko sinusta ok jos miehelläsi olisi oikeasti hyvännäköinen naispuolinen työkaveri, joka flirttailee miehesi kanssa paljon? Kulkisi yläosattomissa miehesi edessä ja kehottaisi häntäkin ottamaan vaatteet pois? Kutsuisi miestäsi kobsertteihin ja lähettelisi biisejä flirttailun saattelemana? Miehesi puhuu tästä naisesta unissaan ja ajattelee seksiä hänen kanssaan.

[QUOTE="aapee";28523927]Olen sanonut, että en ole lähdössä mihinkään hänen kanssaan. Naimisissa olon hän tietää kyllä, tiesi alusta asti kun tuli meidän toimistoon viime talvena.

Kun meen töihin, kerron että mies luki hänen viestinsä ja nyt luulee liikoja, niin nyt vain töihin liittyviä viestejä ja juttuja.[/QUOTE]

Miehet (ei kyllä useimmat naisetkaan) ajattele niin monimutkaisesti että tuo on naimisissa joten ei ehkä kannata yrittää häntä pokata. Tarvitaan selkeät ohjeet en pidä tuosta, tuollaisen flirtin on syytä loppua nyt. Piste. Ei mitään selittelyjä kyllähän minä olen imarreltu flirtistä, mutta kun...

Olisiko sinusta ok jos miehelläsi olisi oikeasti hyvännäköinen naispuolinen työkaveri, joka flirttailee miehesi kanssa paljon? Kulkisi yläosattomissa miehesi edessä ja kehottaisi häntäkin ottamaan vaatteet pois? Kutsuisi miestäsi kobsertteihin ja lähettelisi biisejä flirttailun saattelemana? Miehesi puhuu tästä naisesta unissaan ja ajattelee seksiä hänen kanssaan.

Tottakai ap tuon sallisi miehelleen, koska hän sallii tilanteen omalle kohdalleenkin.

[QUOTE="Helmi";28523881]oot ällöttävä!

siis sä oot ajatellut seksiä miehen kanssa se on jo pettämistä!

nyt sä pistät poikki kaiken yhteyden pidon tohon mieheen tai sitte voit olla varma että oma liittos ei voi hyvin!

mies on kauhee ku rakastaa sua ja tuntee olevansa uhattu ja tää toinen mies on ihana kun oman puolisonsa selän takana selkeesti yrittää saada seksii toiselta ja sä oot muka viaton kun annat toisen ymmärtää...ja jopa ite ajattelet seksiä hänen kanssaan.

toivottavasti miehes tajuais antaa monon kuvan sun takapuoleen![/QUOTE]

En ole kivestä tehty. Kun tuollainen namupala on vaikka elokuvassa tähtenä, käy mulla seksi mielessä silloinkin. Tämä on musta sama asia. Työkaveri on siis yhtä komea kuin joku Hugh Jackman tai vastaava.

Mieheni kanssa olen ollut yli 10 vuotta, rakastan häntä ja hän on komea mies, mutta varmaan tavallisempi. Ikinä en ole edes suudellut kenenkään kanssa koko aikana kun ollaan oltu yhdessä, tai ollut ihastunut. En koe että nytkään olen ihastunut, olen ehkä vain imarreltu.

Jos tämän takia mun mies ottaa musta eron, niin vähällä meni.

[QUOTE="helmi";28523912]mutta sinä olet salannut nuo viestit mieheltäsi! miksi? koska haluat saada tuolta vieraalta mieheltä noita viestei. johan sä sanoit että oot ajatellu seksiä.

jos mulle tulis tollasii viestei kiikuttaisin puhelimeni miehelle ja sanoisin että kato ny mitä se tekstaaa, ärsyttää, mitä mä vastaan sille että se jättää mut rauhaan.[/QUOTE]

Se on työpuhelin, ja kyllä mä tiedän että mun mies on mustasukkainen ilman että ruokin sitä.

[QUOTE="aapee";28523959]En ole kivestä tehty. Kun tuollainen namupala on vaikka elokuvassa tähtenä, käy mulla seksi mielessä silloinkin. Tämä on musta sama asia. Työkaveri on siis yhtä komea kuin joku Hugh Jackman tai vastaava.

Mieheni kanssa olen ollut yli 10 vuotta, rakastan häntä ja hän on komea mies, mutta varmaan tavallisempi. Ikinä en ole edes suudellut kenenkään kanssa koko aikana kun ollaan oltu yhdessä, tai ollut ihastunut. En koe että nytkään olen ihastunut, olen ehkä vain imarreltu.

Jos tämän takia mun mies ottaa musta eron, niin vähällä meni.[/QUOTE]

Työkaverisi ja Hugh Jackman taitaa olla pikkusen eri juttu.

Onhan flirtti ja huomiot kivoja, mutta liika on liikaa ja jos sitä ei estele mitenkään, muuten kuin "olen naimisissa", lyö vain pökköä pesään. Eipä niitä pettäjiä ole aikaisemminkaan kiinnostanu onko joku naimisissa vai ei. Itse en ole päässyt naimisiin saakka vielä, kun häät ovat vasta edessä, mutta joka kerta, jos saan mieheltä enemmänkin huomiota (yksi vanhempi herra esim. joka roikkuu melkein minussa kiinni ja on mieheni työkaveri.. kovasti aina mielistelemässä ja iskemässä silmää yms.) "pakenen" tilanteen jälkeen mieheni helmoihin ja kerroin kuinka ahdistavaa se on. En halua antaa pientäkään osviittaa miehelleni, että hyväksyisin isku yritykset, kun haluan pitää miehestäni kiinni kaikin keinoin, rakastanhan häntä koko sydämestäni ja hän on koko elämäni. Sinä taas olet vähän turhan kevytkenkäinen asian suhteen, enpä ihmettelisi, jos miehesi lähtee kävelemään koko jutun takia. Onhan se hyvä, jos äitinäkin on markkina-arvot kohdallaan, mutta yläosattomiin riisuutuminen on jo selkeä vihje, mitä mies haluaa ja se, ettet kiellä, kertoo hänelle, että vaikka olet naimisissa, haluat samaa.. Jännä juttu että miehesi epäilee sinua..

[QUOTE="vieras";28523917]Tilanne imartelee sinua etkä ole tehnyt miehelle - kummallekaan! - selväksi ettei se ole sopivaa. Siis toivot että jotain seuraisi siitä.
Jos et toivoisi, kokisit kyllä tuon häiritsevänä ja tekisit sille stopin.

Itse ainakin kokisin todella alentavana minun parisuhdettani kohtaan että toinen noin tuppautuu. Noin ronskilla flirtillä joka kuuluu vain kahdenväliseen suhteeseen.[/QUOTE]

En toivo. Toivoin ehkä vain että se jatkuu hetken ja loppuu sitten. Olen naureskellut ja en ole ottanut tosissaan, työkaveri tietää sen kyllä etten ole menossa mihinkään hänen kanssaan.

Yhteistyössä