Miks mä en saa yhteydenottoja nettitreffipalstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huoh"

Vieras
Mulla on mielestäni ihan kiva ja hauskakin profiiliteksti, jossa oon kertonut itsestäni ja kuvaillut vähän, millaista miestä etsin. Kuvakin mulla on, tuore sellainen, ja sekin on musta ihan nätti. Painoa en ole laittanut, mutta vartalokuvauksessa lukee "pyöreä". Mun pyöreys ei tarkoita 50 ylimääräistä kiloa, vaan sitä, että mulla on runsaat ja rehevät muodot, peppua, rintoja, mut silti kapea vyötärö. Ei kaksoisleukaa eikä vaatekoko ole l/xl suurempi.

Mut silti, ei vastauksia, ei yhteydenottoja. Joitakin harvoja olen saanut, mutta ne on olleet
a) seksiseuraa hakevilta
b)moi mitä kuuluu -tyyppisiä ja sitten
c) yhdeltä, jolla oli tulikivenkatkuista palautetta siitä, miten rakkauden eteen ei kuulema todellakaan tarvitse tehdä töitä (mulla on maininta omassa profiilissa siitä, että ois kiva löytää sellainen parisuhde, jossa molemmat on valmiita tekemään rakkauden eteen töitä.. tjtn vastaavaa)

Mä oon jopa laskenut rimaani, ja koettanut vastata noille "moimitäkuuluu" tyypeille, jos niitten profiili on ollut vähääkään kiinnostava. Mutta suoraan sanottuna en ole jaksanut viestitellä montaakaan viestiä, kun keskustelu on edennyt seuraavanlaisesti:
" -moi mitä kuuluu?

-kiitos kysymästä, ihan hyvää. rauhallista sunnuntaipäivää ollaan vietelty. kerrotko vähän lisää itsestäsi?

-mitä sä haluut tietää

-no vaikka millainen sä olet tai millaista naista sä haet?

-oon komeaksi haukuttu ja kiltti.

-okei....."

Siis haloo. Mua ei todellakaan kiinnosta nyhtää joka ikistä asiaa, ja vielä vähemmän jos niitten nyhtämisten vastaukset on parilla sanalla kerrottu. Ja jollei mies kysele musta yhtään mitään muuta, kuin että mitä mulle kuuluu, niin anti olla.

Pitääkö mun vaihtaa joku tissikuva profiiliin, vai tehdä joku yhtä tyhjäpäinen profiili (moi, ota yhteyttä jos kiinnostaa), jotta saisin vastauksia?

Minäkin intouduin ystäväni innoittaman laittamaan profiilin ja kuvan. Olen kylläkin jo iäkäämpi, normipainoinen, pienehkö. Pari hullua vastausta ja parin viestin jälkeen loppui.

Yhteistyössä