Sisutuksesi idea?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jopas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jopas

Vieras
Sis onko teillä joku kantava idea oman kodin sisustuksessa?
Mulla on ollu ehkä värimaailma sininen/harmaa/pyökki.
Nyt Tekis mieli pistää kaikki uusiksi...
Ja pieni ongelma on se että meille tupsahtelee sisaruksilta ja tutuilta heille ylimääräsiä kalusteita yms.esim.veljeni toi mustaa nahkaa olevan tv-tuoli rahi systeemin.Kattelen sitä nyt hiukan ihmeissäni tuossa olohuoneen nurkassa..
 
Pidetään puhtaista ja selkeistä linjoista. Vihataan kaikkea krääsää.

Olohuone ja keittiö vaaleaa beigeä (sohvakalusto ja keittiön kaapistot), valkoista, harmaata ja tammea (kalusteet) (joskin ruokapöytä ihan tummaa vanhaa puuta).
Vanhempien makkari kirsikkaa (kalusteet), valkoista ja tummansinistä.
Lasten makkari limenvihreetä, harmaata (sängyt) ja tummansinistä. Leikkihuone valkoista, keltaista ja punaista.
Työhuone valkoista, harmaata ja tammea (kalusteet).
Eteiskäytävä valkoista, beigeä ja tammea (kalusteet).
Kylppärit valkoista ja vaaleanharmaata, joita piristetään värikkäillä pyyhkeillä.

Seinät on kaikkialla valkoiset, koska on vuokra-asunto.

Tulikohan tässä nyt joku ideakin selville? :/
 

Yhteistyössä