J
jopas
Vieras
Sis onko teillä joku kantava idea oman kodin sisustuksessa?
Mulla on ollu ehkä värimaailma sininen/harmaa/pyökki.
Nyt Tekis mieli pistää kaikki uusiksi...
Ja pieni ongelma on se että meille tupsahtelee sisaruksilta ja tutuilta heille ylimääräsiä kalusteita yms.esim.veljeni toi mustaa nahkaa olevan tv-tuoli rahi systeemin.Kattelen sitä nyt hiukan ihmeissäni tuossa olohuoneen nurkassa..
Mulla on ollu ehkä värimaailma sininen/harmaa/pyökki.
Nyt Tekis mieli pistää kaikki uusiksi...
Ja pieni ongelma on se että meille tupsahtelee sisaruksilta ja tutuilta heille ylimääräsiä kalusteita yms.esim.veljeni toi mustaa nahkaa olevan tv-tuoli rahi systeemin.Kattelen sitä nyt hiukan ihmeissäni tuossa olohuoneen nurkassa..