Sisustuspulma, mikä kattolamppu?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pin

Tunnettu jäsen
24.04.2013
5 711
238
63
Helsinki
Meillä on valurautakoristeiset porraskaiteet ja siihen yläpuolelle pitäisi kattolamppu laittaa, mutta mikään ei tunnu "toimivan" siihen. Kattokruunu olisi varmaan sopivin valinta, mutta kun en tykkää ainakaan perinteisistä lainkaan. Mikään modernikaan ei sovi noiden koristeiden takia (ainakaan ne mitä katselin). En keksi mitään hyvää välimuotoa joka noiden portaiden ylle sopisi.

Ei nyt ole siitä kohdasta kuvia, mutta tässä on ne portaat ja siihen yläkerran aulatilaan siis tulee portaiden ylle, eli ei mikään ihan pienikään voi olla.

HELP!

13004480.jpg

13004481.jpg

Paha sanoa, kun ei sisustustyyliä tiedä yhtään.
Mutta mä varmaan lähtisin etsimään jotakinsamantyylistä, kun tässä blogissa http://villa-aurea.blogspot.fi/2012_04_01_archive.html

Paha sanoa, kun ei sisustustyyliä tiedä yhtään.
Mutta mä varmaan lähtisin etsimään jotakinsamantyylistä, kun tässä blogissa Villa Aurea - Taikatuulen Tupa: huhtikuu 2012

Ehkä liiankin romanttista omaan makuun tuossa blogissa. Ei oikein sopisi muuhun. Meillä on aika pelkistettyä, paljon valkoista ja tummaa yhisteltynä ja "selkeitä linjoja". Vanha talo kuitenkin, eli mikään supermoderni ei myöskään sovi tähän taloon eikä etenkään portaisiin, jokin siltä väliltä ehkä. Nuo ovat aika hallitsevat kaiteet..

osta joku moderni, simppeli (tarpeeksi isokokoinen tilaan) kattokruunu ja tuunaa mieleiseksi. Siihenhän voi laittaa vaikka mitä koristeeksi.

Asutteko muuten ulkomailla? Tulee mieleen Eastenders noista portaista :D

[QUOTE="mami";29500119]osta joku moderni, simppeli (tarpeeksi isokokoinen tilaan) kattokruunu ja tuunaa mieleiseksi. Siihenhän voi laittaa vaikka mitä koristeeksi.

Asutteko muuten ulkomailla? Tulee mieleen Eastenders noista portaista :D[/QUOTE]

Suomessa asutaan.

Mulla oli entisessä asunnossa sama ongelma. Ratkaisin niin, että lamppuna toimi vain roikkuva hehkulamppu, kun en sitten lopuiksi jaksanut tehdä sille asialle mitään :D

Mä laittaisin tohon jonkun blingin, mutta ei liian blingin kristallikruunun tai sitten ison plafondin.

Mulla oli entisessä asunnossa sama ongelma. Ratkaisin niin, että lamppuna toimi vain roikkuva hehkulamppu, kun en sitten lopuiksi jaksanut tehdä sille asialle mitään :D

Mä laittaisin tohon jonkun blingin, mutta ei liian blingin kristallikruunun tai sitten ison plafondin.

Mietin eka, että mikäs se sellainen blingilamppu on ja kun googletin, repesin nauruun kun tajusin hölmöyteni. :laugh: Mutta siis juu... joitain hienoja vähän erikoisempia kruunujakin olen nähnyt, mutta en kuitenkaan vielä ihan juuri sitä mitä haen, vaikka en tiedä mitä haen..

Yhteistyössä