Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:no johan... kyllä alan ymmärtää huoles...![]()
ei auta ku ilmoittautua innoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Miten olisi, jos ostaisit leffojen levyitä höylättyä eli sileää lautaa, petsaat tai maalaat sopivan väriseksi, siisteillä kulmaraudoilla/hyllynkiinnikkeillä kiinnität ne kiertämään vaikka sen olohuoneen katonrajaa, ja sinne leffat, saat hyllyn pois ja laitettua jotakin itselle mieleistä tilalle?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mm:Miten olisi, jos ostaisit leffojen levyitä höylättyä eli sileää lautaa, petsaat tai maalaat sopivan väriseksi, siisteillä kulmaraudoilla/hyllynkiinnikkeillä kiinnität ne kiertämään vaikka sen olohuoneen katonrajaa, ja sinne leffat, saat hyllyn pois ja laitettua jotakin itselle mieleistä tilalle?
Tätä myös ehdotan. Hyllyt vaikka kahteen kerrokseen katonrajaan kannakkeilla. Leffat on siellä kaikkien näkösillä, mutta pois jaloista
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Jospa kahteen kerrokseen niille vähäisille seinänpätkille joita on?
Aika nopeasti tulee monta hyllymetriä lyhyemmistäkin pätkistä.
Tai eteisen katonrajaan, makkarin, jonkun käytävän.. Kotihan on katonrajoja täynnä, ja yleensä niissä ei ole mitään, sen tilan voisi käyttää hyväksi, jos tilasta puute.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Entä jos sinä jättäisit olohuoneen hänen "sisustamakseen" kun se näyttää olevan hänelle niin tärkeä, ja sisustaisit esim. makuuhuoneen oikein naisellisen ihanaksi, sellaiseksi mistä sinä pidät, ja keittiön sisustukseenkaan jollei hän puuttuisi. Sitten kylppäristä ihana tunnelmanurkkaus, ja lopuksi eteiseen jotain kaunista ja viihtyisää? Miltä kuulostaisi?
Onneksi meilläkin näin :ashamed: Mutta ap:lle: miehesi ei halua asua sisustuslehden kuvassa, mutta miksi sinun pitäisi asua VAIN MIEHESI näköisessä kämpässä?Alkuperäinen kirjoittaja mm:Meillä minä vain otan ja rojautan kun sisustuspäälle satun. Onneksi meillä on suht"koht sama maku miehen kanssa, ja vuosien varrella hänen makunsa on huomattavasti kehittynyt.
Kyllä minä kuuntelen miehenkin mielipiteitä, mutta meillä musiikki ja leffat eivät todellakaan valloita koko olohuonetta, ja niitä on meilläkin todella paljon!
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:Onneksi meilläkin näin :ashamed: Mutta ap:lle: miehesi ei halua asua sisustuslehden kuvassa, mutta miksi sinun pitäisi asua VAIN MIEHESI näköisessä kämpässä?Alkuperäinen kirjoittaja mm:Meillä minä vain otan ja rojautan kun sisustuspäälle satun. Onneksi meillä on suht"koht sama maku miehen kanssa, ja vuosien varrella hänen makunsa on huomattavasti kehittynyt.
Kyllä minä kuuntelen miehenkin mielipiteitä, mutta meillä musiikki ja leffat eivät todellakaan valloita koko olohuonetta, ja niitä on meilläkin todella paljon!Tuo Inno voisi olla hyvä ratkaisu =)
Alkuperäinen kirjoittaja mm:No entäs se makkari? Josko sinne katonrajaa kiertämään hylly, tai jopa 2 kerrosta, sieltä sitten hakee leffansa kun haluaa katsella?
Kyllä olohuone pitäisi olla molemmille viihtyisä, ja jos mies saa katsella leffoja, kuunnella musiikkia siellä, kai hän voisi sinullekkin suoda jotakin sinne?
Laita sen leffajulisteet vaikka wc:n seinälle?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Saisitko otettua kuvaa siitä teidän kämpästä? Pistetään se sitten yhdessä uuteen uskoon niin, että mies ei huomaa mitään tärkeetä puuttuvan, mutta sulle saadaan sinne pehmikettä.Siis jos koitettaisiin niin, että järjestelemällä ja jotain pientä piilottamalla/siirtämällä toiseen huoneeseen ja sulle jotain pientä lisäämällä saatais homma korjattua.
Ja sit taas juu... meillä ehkä tuppaa helposti menemään siihen, että kaikki on mun makuun. Mutta meillä on se uskomattoman hyvä tilanne, että ukko tykkää samasta eikä sitä taas niin kiinnosta, mitä meillä on... Mut joo, en mäkään tykkää mistään kuvastokodeista. Mut ei se sitä tarkoita, et semmoinen pitää tehdä, jotta saa naisellisuutta ja viihtyisyyttä. =)
Pistä kuvaa, jos suinkin pystyt.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Kun mulla vaan olis laittaa budjettiin enemmän kuin 5 euroa![]()
Mutta tosiaan, mies ei tässä asiassa taas kerran näe nokkaansa pidemmälle. Tai siis ehkä se ymmärtää, että mäkin kaipaan jotain musta ihanaa koska nykyinen systeemi ahdistaa oikeesti. Mut se ei vaan haluu tehdä kompromissia. Sen haave olis todellinen leffahuone-olohuone. Kuulemma olis mustat seinät, leffajulisteita seinillä, kunnon katselutuolit, siisti valaistus ja nykyistäkin jykevämpi äänentoisto. Aika fantsua ja joka naisen unelma sisustus, eikö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Tuli mieleen, onko teillä autotallia? Saisi miehes tehdä sinne oman huoneen haaveittens mukaisesti. Tai sitten vain toteat tyynesti, että herra on hyvä, ja joko laajentaa taloa tai hankkii isomman, niin saa leikkihuoneensa..
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Itseasiassa kun mietin, niin meillä on KAIKKI paikat täynnä miehen kamoja, vintistä kellariin ja ulkovarastoon saakka. Se kun on pirun pahasti materialisti. Mä ja lapset tullaan toimeen erittäin vähällä. Jos pois muutettais lasten kanssa, niin muuttoautoks riittäis varmaan henkilöauto ja peräkärri![]()