Tinderiapuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon uusi ja tumpelo Tinderin käyttäjä. Heteronais-sellainen. Tässä nyt muutamia viikkoja viestinyt tosi kivan ja järkevän oloisen miehen kanssa, sellaisen, joka ei heti ekassa tai tokassa viestissä oo vonkaamassa taikka puhumassa liian vakavasti suhteen etsimisestä, vaan jutustelee ja tutustuu, mut flirttaa kuitenkin välillä jotain. Asutaan aika kaukana toisistamme, eri kaupungeissa siis. No tuo mies kyseli multa kivalla tavalla viime viikolla suunnitelmistani lähipäiville ja kun vastasin olevani menossa viikonloppuna tanssikurssille, hän vastas että se tanssi ois varmasti mielenkiintoista katseltavaa. Vastasin varmaan jotain ihan tyhmää takasin, koska nyt hänestä ei oo kolmeen päivään kuulunut mitään. Eli joko a) on jo heilastelemassa jotain toista, b) on saanu musta urpon vaikutelman viestini vuoksi, c) ei keksi mitään sanottavaa, d) ei ymmärrä että oon kiinnostunut siitä, e) jotain muuta, mitä? Voinko mä kirjoittaa sille lyhyesti jotain vaikuttamatta epätoivoiselta tyrkyltä? Sitä kun en ole. Kaipaan tutustua ennen minkään treffien sopimista ja hän vaikuttaa musta oikeasti fiksulta ja mukavalta. Mitä miehille voi kirjoittaa että ne sais vihjeen naisen kiinnostuksesta? Aika neutraalin toverillisia on mun viestit tainneet olla. En osaa flirtata. :C

Tee niinkuin minä! Miehestä ei kuulunut mitään kolmeen päivään. Laitoin viestiin kännissä että mihin vittuun katosit? panemassa? Sen jälkeen mies vastas heti ja pyysi kahville.

Yhteistyössä