Siskosten sisaruskuva.. MIELIPIDEKYSYMYS!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja munmielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Nätit takit mutta todennäköisesti en laittaisi niitä päälle valokuvaukseen

samoin, must farkkutakki ei sovi kuvaukseen... muuten ok

Minäkin samaa mieltä; ei oikein ole valokuvaukseen sopiva vaate. Johonkin kaupungille/kyläreissulle kylläkin ihan nätti takki. Ja jos olis kaksi samanikästä tyttöä ni en luultavasti pukisi samanlaisiin vaatteisiin; kaksi erillistä persoonaa kuitenkin kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:
Kaikille samanlaiset? En.

Kaksi tyttöä on :heart:

En ikimaailmassa pukisi lapsiani samanlaisiin vatteeisiin, jos niitä lapsia olisi useampi siunaantunut. Näyttää tyhmälle.

Samaa mieltä olen. Mustakin on jotenkin hölmön näköistä, jos sisaruksilla on tismalleen samanlaiset vetimet päällä. Oli kyse valokuvasta tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:

En ikimaailmassa pukisi lapsiani samanlaisiin vatteeisiin, jos niitä lapsia olisi useampi siunaantunut. Näyttää tyhmälle.

Samaa mieltä olen. Mustakin on jotenkin hölmön näköistä, jos sisaruksilla on tismalleen samanlaiset vetimet päällä. Oli kyse valokuvasta tai ei.

Ja isi ja äiti taaplaa samanlaisissa tuulipuvuissa. SÖPÖÄ! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:

On kyse vain samanlaisista takeista, EI koko asusta!

Yhteistyössä