Tein sen itse, säästin satasia :D *täysin turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Hyi kamala. Mitä ihmeen karvaa ja rusetteja niissä on?

Haist ite :laugh:

Patjat ompelin niihin, ostamalla olis saanu kärsiä n. satasen niistäkin.
Ei niitä puupinnalla voi hevosen kaulaan tuikata, sehän saa tikkuja ja hiertymiä niistä. :kieh:

ennenvanhaan länget tehtiin mittatilauksena joka hevoselle omat, niin ei tarvinnu patjoja väliin =) mulla on varmaan neljät länget ja yhdetkään ei istu hevoselle niin et niitä vois käyttää :headwall: ovat liian pieniä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Hyi kamala. Mitä ihmeen karvaa ja rusetteja niissä on?

Haist ite :laugh:

Patjat ompelin niihin, ostamalla olis saanu kärsiä n. satasen niistäkin.
Ei niitä puupinnalla voi hevosen kaulaan tuikata, sehän saa tikkuja ja hiertymiä niistä. :kieh:

ennenvanhaan länget tehtiin mittatilauksena joka hevoselle omat, niin ei tarvinnu patjoja väliin =) mulla on varmaan neljät länget ja yhdetkään ei istu hevoselle niin et niitä vois käyttää :headwall: ovat liian pieniä :/

En mä ole koskaan nähnyt käytössä länkiä ilman patjoja. Vaikka olen oppini saanut vanhanajan työhevosexpertiltä :)
Jos näin on ollut, niin sääli. Kovathan ne silti on, vaikka olisi mittatilaustyötä.
Pienet nuo munkin länget on, mutta pieni on hevonenkin. Kokeilin jo ilman patjoja, että istuvat. Huomenna päästään testaamaan patjojen kanssa.

Kunhan puuttuvat hihnat haen huomenna matkahuollosta, niin viikolla saadaan varmaan jo kärrytkin perään *hyppii riemusta*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Serlaorava:
Kiva kun säästit rahaa. :)
En tiennykää et oot heppaimmeisiä. Onkos siulla monta hepoa?

Yksi oma hevonen, poni esikoisen nimissä ja yksi vuokrapaikkalainen.
Ja 19 hoitohevosta =)

Wow!! No siinä on hoitamista.

Sujuu rutiinilla.
Jos on näinkin laiska tekemään töitä, on parempi luovuttaa ja ruveta ihan urakalla harrastamaan näkkileipänsä eteen. :xmas:

Yhteistyössä