Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Hyi kamala. Mitä ihmeen karvaa ja rusetteja niissä on?
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Länget? Käyttöön vai koristeeksi? Hienot tullut.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä oon niin vanhanaikanen, et mielumin seinälleni laittasin nuo yläkuvassa olevat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä oon niin vanhanaikanen, et mielumin seinälleni laittasin nuo yläkuvassa olevat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Hyi kamala. Mitä ihmeen karvaa ja rusetteja niissä on?
Haist ite![]()
Patjat ompelin niihin, ostamalla olis saanu kärsiä n. satasen niistäkin.
Ei niitä puupinnalla voi hevosen kaulaan tuikata, sehän saa tikkuja ja hiertymiä niistä. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Hyi kamala. Mitä ihmeen karvaa ja rusetteja niissä on?
Haist ite![]()
Patjat ompelin niihin, ostamalla olis saanu kärsiä n. satasen niistäkin.
Ei niitä puupinnalla voi hevosen kaulaan tuikata, sehän saa tikkuja ja hiertymiä niistä. :kieh:
ennenvanhaan länget tehtiin mittatilauksena joka hevoselle omat, niin ei tarvinnu patjoja väliin =) mulla on varmaan neljät länget ja yhdetkään ei istu hevoselle niin et niitä vois käyttää :headwall: ovat liian pieniä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Serlaorava:Kiva kun säästit rahaa.
En tiennykää et oot heppaimmeisiä. Onkos siulla monta hepoa?
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja Serlaorava:Kiva kun säästit rahaa.
Yksi oma hevonen, poni esikoisen nimissä ja yksi vuokrapaikkalainen.
Ja 19 hoitohevosta =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja Serlaorava:Kiva kun säästit rahaa.
Yksi oma hevonen, poni esikoisen nimissä ja yksi vuokrapaikkalainen.
Ja 19 hoitohevosta =)
Wow!! No siinä on hoitamista.