Jokohan mä nyt saisin ostaa sen uuden sohvan :D

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Mies on vastustanut uuden sohvan ja nojatuolin ostoa. Ensin ei halunnut valkoista sohvaa, sitten se kävi mutta ei olisi halunnut luopua vanhasta muuten vaan. Sitten rupesi sanomaan, että ei ole varaa jne.

Mä sitten otin ja säästin siltä vähän salaa rahat ostoksiin, plus sen verran ylimääräistä, että sain maksetuksi kaikki mahdolliset laskut, myös joulukuun vuokran. Nyt siis on normirahat vielä jäljellä.

Eli nyt ei pitäisi olla enää vastaansanomista, kun kaikki on järkestyksessä.

Ai miten niin olen jääräpäinen ja sitkeä :D?

Mitä luulette, sanooko mies mitä?

Eli nyt ei pitäisi olla enää vastaansanomista, kun kaikki on järkestyksessä.

Hankkikaa nyt kuitenkin sellaiset kalusteet, jotka molempia miellyttää. Etteköhän osaa sovulla hoitaa, vaikka hiukan kipakka aloituksesi saattaa poikia vastauksia tyyliin: pitääkö se salaa tehdä, ettekö osaa keskustella, onko mies tossun alla, etkö saa tehdä ostoksia ilman miestä jne. Eli joka suuntaan saattaa jälleen lentää rapaa. :D

Mutta hei, onhan perjantai! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25005927:
Hankkikaa nyt kuitenkin sellaiset kalusteet, jotka molempia miellyttää. Etteköhän osaa sovulla hoitaa, vaikka hiukan kipakka aloituksesi saattaa poikia vastauksia tyyliin: pitääkö se salaa tehdä, ettekö osaa keskustella, onko mies tossun alla, etkö saa tehdä ostoksia ilman miestä jne. Eli joka suuntaan saattaa jälleen lentää rapaa. :D

Mutta hei, onhan perjantai! ;)

On mies jo useampaan kertaan koeistunut ne sohvat ja tykkää niistä kyllä jo. Mä vaan olin se, joka eka iski niihin silmänsä.

Meillähän on tämä sohvapolitiikka ollut sellainen, että mies oli ostanut uuden sohvan viikko ennen kuin tavattiin. Mä oon nyt 7 vuotta kestänyt sitä hammasta purren, joten eiköhän se nyt ole mun vuoro saada päättää ;).

no minä "nainen" olen kuitenkin se joka päättää mikä kaluste ostetaan ja minkä värinen se on. mies saa kiukutella jos tahtoo mutta annappa miehesi valkata sohva niin on se taatusti kauhea joten OSTA POIS

no minä "nainen" olen kuitenkin se joka päättää mikä kaluste ostetaan ja minkä värinen se on. mies saa kiukutella jos tahtoo mutta annappa miehesi valkata sohva niin on se taatusti kauhea joten OSTA POIS

Me ollaan tasa-arvoisia. En halua missään nimessä ostaa mitään noin isoa ilman, että mieheni on samaa mieltä hankinnasta. Tämä on kuitenkin myös hänen kotinsa.

Oho. Sinä "nainen". *tyrsk*
Ja hei, onneksi joillain miehilläkin on hyvä maku. Sinulle on sattnut mauton tapaus, jos ei osaisi teille sohvaa valita. Sääli ettei saa edes vaikuttaa.

Wow! Oletpa ollut sitkeä tuon sohvan suhteen (sekä sen vanhan kestämisessä, että rahojen keräämisessä uuteen).

Meillä vähän sama juttu sohvan suhteen kun teillä, eli vanhan sohvan päällä on päälinen kun inhoan sitä sohvaa niin paljon. Keväällä ostetaan uusi, tuskin maltan odottaa!

Minkälaista sohvaa olet ajatellut? Ei enää tuota valkoista?

Mun mielestä sohvan ostaminen on tosi vaikeeta. Mun vaatimuksissa kun kaiken muun lisäksi sekin että alta pitää pystyä imuromaan. Tosi monet sohvat "menee maahan asti".

Wow! Oletpa ollut sitkeä tuon sohvan suhteen (sekä sen vanhan kestämisessä, että rahojen keräämisessä uuteen).

Meillä vähän sama juttu sohvan suhteen kun teillä, eli vanhan sohvan päällä on päälinen kun inhoan sitä sohvaa niin paljon. Keväällä ostetaan uusi, tuskin maltan odottaa!

Minkälaista sohvaa olet ajatellut? Ei enää tuota valkoista?

Mun mielestä sohvan ostaminen on tosi vaikeeta. Mun vaatimuksissa kun kaiken muun lisäksi sekin että alta pitää pystyä imuromaan. Tosi monet sohvat "menee maahan asti".

Ihan vaan Ikean Ektrop on tulossa :D. Sekä kolmen istuttava sohva että lepotuoli. Että ei mitään ihmeellistä. Ja juu, valkoisena. Ostetaan myös vaaleanruskeat irtopäälliset, niin voi sitten vaihdella mielen mukaan.

Ihan vaan Ikean Ektrop on tulossa :D. Sekä kolmen istuttava sohva että lepotuoli. Että ei mitään ihmeellistä. Ja juu, valkoisena. Ostetaan myös vaaleanruskeat irtopäälliset, niin voi sitten vaihdella mielen mukaan.

Meillä on nyt myös liian pieni sohva, ja haaveilen isosta jossa kaikki 4 mahtuisi katsomaan leffaa tms. Nyt yksi lojuu lattialla (tosin varmaan uuden sohvankin jälkeen jatkaa tuota lojumista :D).

Tuo sohva + lepotuoli olis tietty myös yksi vaihtoehto.
Mä tykkään myös vaihdella sohvan ilmettä, ja nyt oon tehnyt sitä tyynyillä ja torkkupeitoilla.

Yhteistyössä