Siskon mies mollaa meitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
päivän parhaat naurut!

voi hellantuuteli ku sois maksanu ku tehettä töitä...
ja jos oisitta vuokranneet mökin vaikkapa yritykselta esim niin siitä ois joutunu maksaa ihan riihikuivaa rahhaa. oisit tyytyväine ku saat lainata mökkiä :)

[QUOTE="ap";24293894]Öö tietty saa pyytää rahaa ja näin, mutta sanoinkin, että jos itte saisin "tosta vaan" paljon omaisuutta ni tietty mun läheiset sais esim. olla siel kesämökillä jos en ite oo siel. Varsinkin jos ne siivoo jne...

Alkukesästä toi mökki oli ihan tyhjillään ja harmitti kun se oli siellä "tyhjän panttina". Sitten me sitä saatiin lainaksi ku mut pakotettiin nöyrtymään ja kysymään sitä. Ja siihenkin heitettiin sitten joku "hommia vois tehä"-läppä.[/QUOTE]

Mitä paskaa :D Siis ihan sama vaikka se ois tyhjänpanttina, se MÖKKI KUN EI OLE SINUN! Oikeesti taidat olla vaan hiton mustasukkainen siskos puolesta. Naurettavaa tollanen katkeruus. Siis jos sä saisit osas niin mies ois hieno ihminen jne? Häpeä.

[QUOTE="ap";24294976]Minähän en aikuislinjalle lähde. Kerran yritin aikuisviihdettä puhelinmuodossa ja vaikka siitä jotain tienas, oli se liika iljettävää. Moraalinsa kullakin.[/QUOTE]

Hahhahahahah :D URPOOOOO! Aikuislinja ja viihde on VÄHÄN eriasia :D Oisko kotiäitinä olo pehmentäny tosiaan pään näin pahasti :D

Mie olen ranttu töiden suhteen, mutta menisin mielummin tallille lantaa luomaan ja samaan palkkaa kuin istuisin täällä kotona. Itselläni on ongelmana, että en oikein tiedä mitä haluaisin alkaa tekemään, mutta tuommoinen tallityö olisi unelmien täyttymys. Harmi, kun sellaisi töitä ei taida olla, josta siis saisi palkkaakin. Olen miettinyt jo siivoojaksikin ryhtymistä, kun tuntuu, että siinä voisi olla inhimilliset työajat, siis ei olisi ilta tai viikonloppu töitä.

[QUOTE="ap";24293938]Emme me saa sossusta YHTÄÄN MITÄÄN. Mies saa ansiosidonnaista ja minä sitten ihan samat tuet kuin kuka tahansa muukin neljän lapsen äiti. Ja ees kodinhoidontukee ei saada ku kumpikaan ei oo töis. Eli ei olla mitään pummeja.

Mun mielestä mein kaltasiakin tarvitaan jokka tekee lapsia tähän maahan. Tuntuu että kaikki miettii vaan uraa ja rahaa ja tekee sit 0-2 lasta. Ja väkiluku senkus laskee. Parempi se on että suomalaiset tekis enempi lapsia, ni ei tarttis tuoda väkee niin paljon ulkomailta. Etenkin kun ei ne ulkomaalaiset oikeen sopeudu jne.[/QUOTE]

Oletko ikinä kuullut että maapallo on ylikansoitettu??

Oisko mennyt nyt noi valuutat sekaisin? 10 000 euroa vai 10 000 ruplaa (253,04 eur)?

Pikkasen kuulostaa erikoiselta jos Venäjällä saa synnytyspalkkiona enemmän kun keskivertokansalainen ansaitsee muutamassa vuodessa palkkana. Lähde? Linkkiä`?

Yhteistyössä