I
Ihmettelevä
Vieras
Mulla on vähän erikoinen siskosuhde, vanhempi siskoniei ei haluaisi että mä uskoudun hänelle, ei jaksaisi kuunnella mua kun mulla olisi joskus siihen tarvetta....ei saisi valittaa mistään ja muutenkin kun joskus olen hälle soittanut ja kertonut iloisena jotain on hän aika vaikean oloinen välillä ja haluaa lopettaa ymtekosyitä joskus...sittenmuuten kyl tullaan toimeen...hän on jotenkin katkera meidän äidin takia, äiti on kuulemma epänormaali ja huono kasvattaja ollut,,siskoni sanoi että häneltä on riistetty vapaus lapsena ja hän haluu olla vapaa...et tää vaikuttaa meidän väleihin.Sisko on sanonu et ei jaksa et on väsynyt ym...vaatii multa et mun pitäs olla tietynlainen, en kuulemma osaa häntä kuunnella...ja välil oonki ihmetelly kun ei hän niin spontaanisti puhu...kyl hänki mulle valittaa yms. Hänelle kuulemma sopis et soitellaa kerran viikos jos sillonkaan. Hän on mulle aika ilkeä välil...tuntuu et ei oikein tiedä mitä uskaltaa sanoa...pikkusisko samaa mieltä, tosin hänkin sano et mä tuon taakkaa hällekkin joksus ja hän ahdistuu..Mun kaverit ei ole koskaa mulle näi sanonu...välil tuntuuet varmaan pitäs kysellä nilt...ja muutenki toi ykspuoleisuus tuntuu mustakin et aika usein mä ehdotan jotain tapaamista kavereille, mut mä tiedän et se johtuu mun elämäntilanteesta ku lapsia...monet joil ei lapsia oleei viitti ehdoitella ku ne aattelee et on helpompaa et mä sit ehdotan....ei se mua haittaa vaik mä olen se joka eka soittaa ja kaipaa eka...niil ei vaan aina tuu mieleen tai tarve ole suuri ja silti ne on mulle hyviä ystäviä.