Noniin, eli systeri joutuu jäämään sinne yöksi. crp 52. Laittavat tipan koska on päässyt vähän kuivumaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:Eihän siskollasi ole lääkitystä sappikiviin? Oma siskoni oli vähällä kuolla ja joutui kuukaudeksi teholle niinkin mitättömältä kuulostavan asian takia kun sappilääkkeet. Oli saanut lääkkeet voimakkaisiin sappikohtauksiin ja ne oli "syöneet" kaikki valkosolut, eikä siskolla ollut enää mitään omaa puolustusta tai immuniteettia kehossa. Meni todella heikkoon kuntoon ja jouduttiin viimein viemään ambulanssilla yosairaalaan ja siellä tosiaan teholla kuukausi.
Oireet olivat samat, plus ei enää mikään menny alas, vedenkin kun yritti niellä niin tuli hirveän tuskan saattelemana nenästä ulos...
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:No hitsi![]()
Toivottavasti nyt selviää se ihan perinmäinen syy moiselle.
Kerrohan "kuokkavieraalta" myös terveiset :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuulostaa helikobakteerilta!
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Noniin, eli systeri joutuu jäämään sinne yöksi. crp 52. Laittavat tipan koska on päässyt vähän kuivumaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuulostaa helikobakteerilta!
Hänellä on se. Tai oli.. Mä pysy enää perässä ku se on joutunu ramppaa lääkärissä aika paljon..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuulostaa helikobakteerilta!
Hänellä on se. Tai oli.. Mä pysy enää perässä ku se on joutunu ramppaa lääkärissä aika paljon..![]()
jospa ei olekaan lähtenyt pois?! voi tulla todella ikävät oireet helikobakteerista, vatsa turpoaa, oksentelua, hirveä kipu etc. se on onneksi helppo hoitaa jos on se kyseessä! paranemisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:No hitsi![]()
Toivottavasti nyt selviää se ihan perinmäinen syy moiselle.
Kerrohan "kuokkavieraalta" myös terveiset :wave:![]()
Kerron. Niin ja nyt olis uus palsta tapaaminen tiedossa, tosin ei viel päivämäärä. vartooja varmaan tahtois sut mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kiva kuulla,ettei sentään sen vakavempaa vaikka ikävältä varmasti tuntuu..