Sisko meni päivystykseen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko haima tutkittu?

Milläs lailla se tutkitaan? Eli ei ilmeisesti ole...

Verikokeita otettu enemmän kun laki sallii tuon miun lääkekuurin takia...

Verikokeista muistaakseni, eli kyllä sitten varmaan on tutkittu. Voithan kysyä lääkäriltä varmuuden vuoksi ja googlettaa haimatulehduksen oireita.

Onko haima tutkittu?

Verikokeista muistaakseni, eli kyllä sitten varmaan on tutkittu. Voithan kysyä lääkäriltä varmuuden vuoksi ja googlettaa haimatulehduksen oireita.

Joo kyl mä luulen että sitten on tutkittu :) Azamunin takia kävin alussa viikon välein verikokeissa (kuukauden ajan ), sitten kuukaus ja nyt seuraava on kahen kuukauden päästä.

Onko haima tutkittu?

Joo kyl mä luulen että sitten on tutkittu :) Azamunin takia kävin alussa viikon välein verikokeissa (kuukauden ajan ), sitten kuukaus ja nyt seuraava on kahen kuukauden päästä.

Niin toi azamun käy maksan päälle ja siks ottavat noita verikoikeita . Itsellä myös toi azamun lääkitys ja jos en muuten joutus jokatoinen kuukaus käymään verikokeissa ni sit pitäs joka kolmaskuukaus käydä ton lääkityksen takia. Mulla haimaa tutkittiin ultralla, muistaakseni...

Yhteistyössä