Liittyen tähän ketjuun:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1295249
Soitti minulle itkien että ei saa kunnolla henkeä. Toi tyttärensä tähän meille ( joka just yrittää nukkua ) ja mieheni lähti häntä viemään sairaalan päivystykseen.
Verikokeita ottivat, odottaa labratuloksia. Piikin sai persiiseen.. Siellä se pedillä makaa ja minä odottelen tietoja että mikä sillä nyt on hätänä..
Toivottavasti olo paranisi pian..
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1295249
Soitti minulle itkien että ei saa kunnolla henkeä. Toi tyttärensä tähän meille ( joka just yrittää nukkua ) ja mieheni lähti häntä viemään sairaalan päivystykseen.
Verikokeita ottivat, odottaa labratuloksia. Piikin sai persiiseen.. Siellä se pedillä makaa ja minä odottelen tietoja että mikä sillä nyt on hätänä..
Toivottavasti olo paranisi pian..